Pedo of niet?

  • 10 May 2020
  • 4 reacties
  • 342 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, 

Ik ben 15 jaar en ik ben al een tijdje aan het snappen met een jongen van 22. Hij is echt heel aardig en na een paar dagen snappen vroeg hij of ik een keer langs wilde komen. Hij woont een paar uur van mij vandaan in de grote stad en ergens lijkt het me heel leuk om daar heen te gaan. Hij is echt heel lief en stuurt ook allemaal hartjes en noemt mij schat enzo, wat ik niet helemaal begrijp omdat ik 15 ben want ja zoek iemand van je eigen leeftijd ofzo.

Toen op een avond vroeg ik hem wat zijn intensies nou precies zijn want het kwam zo bij mij over dat hij wat meer wilde en dat ie beetje pedo was, maar dat ontkende hij en bood zijn excuses aan.

Ik vraag mij af of ik hem wel echt kan vertrouwen, hij is in mijn ogen wel een normale fatsoenlijke jongen maar waarom hij een 15 jarige vraagt om af te spreken snap ik niet helemaal.

Ik ben bang dat als ik daar heen ga dat het heel verkeerd af kan lopen maar als ik dan kijk naar de snaps en filmpjes die hij stuurt lijkt het op een jongen die gewoon lol wilt hebben en verder niks verkeerd doet.

Nu heb ik met mezelf afgesproken om daar niet heen te gaan, alleen vraagt hij heel vaak wanneer ik kan en pusht hij een beetje. Ik vind het dan ook weer zielig om hem te blokkeren omdat we echt veel snappen en hij heel lief is. 

Wat denken jullie? Pedo of niet? Wel of niet vertrouwen? 

En hoe kan ik hem een beetje laten weten dat ik toch niet wil afspreken? 

Alvast bedankt!
Groetjes,

 

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hai,

Ik zou dit niet vertrouwen… best grote kans dat hij een loverboy of pedo is, en daar wil je niks mee te maken hebben!

als je niet naar hem toe wilt maar je weet niet wat je moet zeggen kan je zeggen dat je ouders je telefoon afgepakt hadden en toevallig zagen hij je vroeg om langs te komen, en dat je ouders het daar niet mee eens waren en het je dus verboden hebben naar hem toe te gaan.

ik hoop dat je hier iets aan hebt, en succes er mee!

xx,

Amie

Ik zou zo'n gast niet vertrouwen. Zegt hij dat ie 22 is of heb je hem ook gezien? Maar aangezien jij nog maar 15 ben zou ik sws niet afspreken met iemand van 22. 

Badge

Hey srry maar ik zou hem blokkeren ik snap dat je het zielig vind maar dat is precies zijn doel dat jij het zielig vind waardoor je blijft appen blok hem van alles en ga iets met een vriend doen dan ben je hem zo weer vergeten als is het geen pedo hij heeft wss verkeerde bedoelii

Heyy, grote kans dat het inderdaad een verkeerde jongen is. Denk ook niet dat je ouders het een leuk beeld vinden dat je met een 22 jarige hebt. Ik heb het zelf wel meegemaakt, maar bij mij was het toevallig een goeie jongen uit de buurt. Maar ga op je je gevoel af, bij twijfel niet doen. Jij kent hem het best. 

Hopelijk kan je er wat mee!

 

Reageer