Skip to main content
Vraag

Pas ik me te veel aan?

• November 3, 2024
  • 36 reacties
  • 550 Bekeken

Toon eerste bericht

36 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • November 8, 2024

En ja haha @tim16Β  niet te veel schouderklopjes πŸ˜‰πŸ˜Š we blijven bescheiden xDΒ 

• November 8, 2024

Hai,

gefeliciteerd met je 2000 reacties!😊,

liefs van mijπŸ€—

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • November 8, 2024

Dankjewel @Bliss  en @Cantaloupe ! 😘❀️

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hii,

Gefeliciteerd @Tover01 !! 😘

Liefs ❀

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • November 9, 2024

Dankjewel @BoterbloempjeeΒ ! β™₯️😘

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 12, 2024

Hey! Het is helemaal goed gekomen hoor!Β Β 

Wat fijnn!! Echt leuk om te horen hoe goed ze het opvat en dat jullie gwn weer rustig door gaan zonder problemen en al echt heel erg leuk en fijn om te horen❀️

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • November 15, 2024

Dankjewel hoor ​@Love_urselfΒ ! Het gaat heel goed nu! 😍

Liefs, Tover xxxxΒ 

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • November 18, 2024

Hoi, wat lief om te lezen! Jij bent echt goed voor haar. En andersom. Echt leuk dat jullie zo met elkaar zijn. Ik vind het ook bijzonder dat je zo toegeeft dat zij wat meer de leider is dan jij. Je klinkt lief en gelukkig. Jullie passen dan heel goed bij elkaar, dat jij wat onderdaniger bent. En dat je je daar goed bij voelt.Β  Dat gebeurt vast vaker. Maar niet veel jongens geven dat toe. Jij wel.Β  Als ik het lees heb ik nog een vraagje als dat mag.Β  Je zegt dat ze jou soms streng aankijkt. En dat je dan stopt. Straft ze je anders ? Of wordt ze dan erg boos? Of omdat je dat niet wilt laten gebeuren? Of vraag ik nou iets wat al lang op is gelost na het gesprek? Want dan heb ik niks gezegd hoor. Verder vind ik het een heel lief verhaal en ze mag heel gelukkig zijn met zo'n vriendje denk ik. Groetjes Tjempie xxx

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • November 18, 2024

Hey ​@TjempieΒ  ook hier dankjewel hoor 😊 Nee ze straft niet, dat is niet gebeurt hoor, nooit nodig geweest ;). Ik houd zelf mn mond als zij op een bepaalde manier kijkt want ik denk dan van β€œ ik ga haar niet uitdagen” ofzo. Want ik merk dan dat ik misschien al te veel heb β€œgezeurd”. Maar het komt bijna nooit voor hoor! We hebben pas inderdaad alles besproken en ze vind het nu ook super leuk als ik haar eens mee neem of dingen bedenk. Het lag meer aan mij denk ik.Β  Lief wat je zegt trouwens! Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • March 18, 2025

Hoi Tover.Β  Oh oh ik had hier ook nog niet gereageerd 🫒. Maar lief hoe je met haar bent. En fijn dat het niet hoeft en dat jullie het zo leuk hebben. Hihi leuk hoe je dat zegt van dat kijken. Ik denk dat ze maar heel erg soms streng hoeft te zijn tegen jou πŸ˜‰ en ook andersom hoor! Jullie zijn schattig samen denk ik.Β  Gaat het nog steeds super? Vast wel β™₯️

Groetjes Tjempie xxx

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • March 18, 2025

Hey ​@TjempieΒ  dankjewel! Ja hoor het gaat helemaal top! πŸ₯°

Liefs Tover xxx