Vraag

Paniek! Crush heeft me toegevoegd op snap

  • 28 March 2022
  • 6 reacties
  • 153 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Duss, mijn crush die ik ken van sportvereniging heeft mij gisteren opeens ge-add op Snap. 

Zaterdag raakten we weer eventjes aan de praat, niet 1-op-1 maar we waren met een klein groepje. Was best gezellig en werd gwn wat wederzijds geplaagd. En op zondag heeft ze me dus toegevoegd op snap. Dit hoeft natuurlijk nog niets te betekenen, maar het lijkt mij een goed signaal; ze vind me iig leuk/aardig/gezellig genoeg om persoonlijk mee te praten.

Maar nu weet ik dus niet zo goed hoe ik hiermee verder moet. Ik gebruik eig nooit snap, en heb totaal geen ervaring met het chatten met iemand die ik leuk vind. Dus ik heb geen idee wat ik moet sturen. Ik ben het waarschijnlijk enorm aan het overthinken, maar ik het gwn niet verpesten door iets stoms te zeggen of een doodsaai gesprek te voeren en haar daarmee ‘af te schrikken’ of het verkeerde signaal van desinteresse geven.

We zijn trouwens beide mid 17, dus alsjeblieft geen tips voor puberende bruggers 😅


6 reacties

Badge

hee! sowieso terug voegen haha, verder gewoon intresse tonen en beetje laten zien dat je der wel leuk vind. door te vragen wat ze van het weekend gaat doen ofzo. gewoon doen :)

Ik ben een puberende derdeklasser dus wel wat jonger maar ik ben dan wel weer een snappro met 300000 berichten ;)

Ik snap best veel met jongens en het leukste is gewoon als jongens en beetje interesse tonen en een beetje plagen.  Iig niet te lang wachten voordat je terug voegt. 

Succes!

Ik heb gereageerd maar hij wordt gecontroleerd dus reactie komt zo

Letterlijk !!!!  ben 12 jaar . Maar toch antwoord ik . Dit is gwn een goede begin . Zij heeft zeker een crush op je . Waarom zou zij anders jou toevoegen op snap . Ik zou je vrienden toevoegen en met hun eerst oefenen . Ik zou als je met haar chat haar een compliment geven . daar houden meisjes van

 

Emma

Bij mij ook weer een check

Reputatie 3
Badge +1

ik zou sowiso eerst hallo zeggen en een beetje over jullie dag praten

Reageer