Skip to main content

hoi hoii,

hopelijk hebben jullie een goede week gehad! ik niet echt. ik zit namelijk al een paar weken te strugglen met iets; over mijn ex heen komen.

er is namelijk veel gebeurd na de break up, we hadden het blijkbaar ‘uitgepraat’ maar dat gevoel had ik niet en daarom had ik afstand genomen. dit was niet een keuze waar ik achter stond en ik kan hem gewoon niet loslaten. de keuze is echter al gemaakt en there is no going back.

ik weet gewoon echt niet meer wat ik moet doen, ik heb enorm veel spijt en schuld & het lijkt wel alsof ik terug zak in een depressie. dit wil ik echter niet. er zijn nog zo veel mooie dingen in het leven en ik wil er ook mee verder gaan, ik heb gewoon het gevoel dat ik onvergeeflijke dingen heb gedaan en het feit dat ie nu zo over me denkt is killing me.

weet iemand hoe je hiermee om moet gaan? help would be highly appreciated!!!

Misschien eens met je ex praten. Als het echt definitief is en het niet meer aan gaat dan zou ik afstand nemen en leuke dingen gaan doen met je vrienden. Het is logisch dat je het hier moeilijk mee hebt.


Hey 

Ik zou zoals Jaivy al zij proberen met hem te praten. Probeer ook echt niet terug te zakken in een depressie. Doe dingen bij vrolijk van wordt bijvoorbeeld dansen of tekenen

Heel veel suc6 in ieder geval

Xxx van mij


Reageer