Hoi, dus er is zo jonge waar ik al rond 2 jaar een crush op heb.
En mijn vriendin wist dat dus en één keer liep hij langs ons en ze zei heyy en dan mijn naam is dat niet je crush en ze zei het hardop enzo dus hij weet waarschijnlijk wel dat ik hem leuk vind want mijn vriendin heeft het al vaker gedaan
heb al gezegd dat ik het niet leuk vind enzo maar ze luistert niet
maar dus die jonge ik vind hem heel leuk maar hij heeft me mix feelings
dus bijvoorbeeld hij maakt veel oogcontact met mij en zeg maar we praten niet
maar we hebben een dingetjes want hij had een keer een zwarte trui met een Cream kleurige joggingbroek aan en ik dat dat de volgende dag ook aan dus we waren aan het matchen
en soms dat ik die kleren aan heb doet hij die van hem de volgende dag ook aan dus dan matchen we weer enzo
dus dat is onze dingetje maar zijn vrienden kijken ook raar naar mij, ik vind dat
maar ja hij maakt wel veel oogcontact enzo en mijn andere vriendin zegt dat hij vaak naar mij kijkt
maar nu komt de ding
hij zit volgende jaar in examen jaar en daarna gaat hij naar een andere school om een opleiding te doen
en hij doet have en ik havo mavo dus hij gaat blijkbaar naar een school waar je havo opleidingen kunt doen en dan ga ik hem nooit meer zien waarschijnlijk omdat hij ver woont ook van school
en ik weet niet wat ik moet doen want heb nog nooit zoveel van iemand gehouden
ik hou veel van hem maar ik mag van mijn ouders ook niks met jongens doen zoals relatie nemen enzo en praten ook niet
maar ik weet niet want ik moet doen.