over mijn crush

  • 27 January 2023
  • 4 reacties
  • 80 Bekeken

Badge

Hoi, dus er is zo jonge waar ik al rond 2 jaar een crush op heb.

En mijn vriendin wist dat dus en één keer liep hij langs ons en ze zei heyy en dan mijn naam is dat niet je crush en ze zei het hardop enzo dus hij weet waarschijnlijk wel dat ik hem leuk vind want mijn vriendin heeft het al vaker gedaan

heb al gezegd dat ik het niet leuk vind enzo maar ze luistert niet

 

maar dus die jonge ik vind hem heel leuk maar hij heeft me mix feelings

dus bijvoorbeeld hij maakt veel oogcontact met mij en zeg maar we praten niet

maar we hebben een dingetjes want hij had een keer een zwarte trui met een Cream kleurige joggingbroek aan en ik dat dat de volgende dag ook aan dus we waren aan het matchen

  en soms dat ik die kleren aan heb doet hij die van hem de volgende dag ook aan dus dan matchen we weer enzo

dus dat is onze dingetje maar zijn vrienden kijken ook raar naar mij, ik vind dat

maar ja hij maakt wel veel oogcontact enzo en mijn andere vriendin zegt dat hij vaak naar mij kijkt

maar nu komt de ding

hij zit volgende jaar in examen jaar en daarna gaat hij naar een andere school om een opleiding te doen

en hij doet have en ik havo mavo dus hij gaat blijkbaar naar een school waar je havo opleidingen kunt doen en dan ga ik hem nooit meer zien waarschijnlijk omdat hij ver woont ook van school

en ik weet niet wat ik moet doen want heb nog nooit zoveel van iemand gehouden

ik hou veel van hem maar ik mag van mijn ouders ook niks met jongens doen zoals relatie nemen enzo en praten ook niet

maar ik weet niet want ik moet doen.


4 reacties

Badge

Hoiii

ik weet natuurlijk niet precies hoe het is maar ik zou zelf denk ik gewoon proberen om een keer ergens met hem over te praten en ik denk dat je dan vanzelf wel ziet of hij ook een keer met jou probeert te praten en als je praten te eng vind zou je ook altijd nog kunnen snappen of appen ofzo 

ik hoop dat je hier iets aan heb

Badge

Hoi

ja ik had hem toegevoegd op snap maar hij doet niks terug snapje en tegen hem praten vind ik al helemaal eng  heb echt vaak de eerste move gedaan zoals hem voegen maar hij doet niks terug.

Badge

Hoi 

dat hij je skipt is denk een jongens ding ik ben het eens met  Anoniemm132 je zou bijvoorbeeld doen,durf of de waarheid met hem doen en dan vragen of hij iemand leuk vind 

ik hoop dat je hier iets aan heb xx

 

Badge

Hoi

ik zou willen dat ik het kon maar ik ken hem niet persoonlijk snapje hij gaat volgende jaar in examen jaar zitten en dan gaat die naar andere school en hij woont best ver van mij en ook van school dus daarna kan ik hem waarschijnlijk nooit meer zien en tegenkomen.

 

Reageer