Beantwoord

Over jongens heen komen

  • 30 January 2019
  • 3 reacties
  • 110 Bekeken

Badge
Hii ik heb een probleempje.
Ik zie al een tijdje dat het waarschijnlijk niets gaat worden en probeer die leuke boy te vergeten door me op andere boys en dingen te concentreren alleen iedere keer op het moment dat ik denk ik ben hem vergeten.. gebeurt er weer iets waardoor ik weer heel de tijd aan hem denk. Bijvoorbeeld stuurt hij me een appje om te vragen hoe het gaat of stuurt hij een hele leuke snap.

Ik heb een tijdje gehad dat ik slechte cijfers haalde omdat ik hem zo leuk vond en dat ik vaak ziek was.
Ik werd gewoon misselijk van die vlinders. Ik ben er nu wel een beetje klaar mee alleen ik weet niet hoe ik hem nu het beste kan vergeten...

Ik heb het ook aan een vriendin gevraagd maar die zit dus met het zelfde probleem.
Hebben jullie misschien een oplossing hiervoor.
Alvast thxx xxx- me
icon

Beste antwoord door Anonymous 31 January 2019, 14:16

Bekijk origineel

3 reacties

tja wat mensen in mijn omgeving me hadden aangeraden toen ik me down begon te voelen door de keiharde realiteit dat mn crush me niet leuk vind is dr nummer verwijderen en sociale contact verminderen of vermijden. Het is lastig maar helpt wel. Maybe is dit ook iets wat bij jou helpt.
Doe leuke dingen met vrienden en vriendinnen. Schrijf een negatief lijstje van hem op en herhaal dat in je hoofd. Zeg tegen jezelf dat het je niet goed doet en je nog niet klaar bent voor een boy. Accepteer hem als vriend en zet hem uit je hoofd als crush. Wat Anonie_m zegt is ook een goed idee. Verwijder nmmrs, contact gegevens enzo. Het kan dat je dat te heftig vind, maar snap dan alleen wat minder. Hoop voor jou dat je m snel vergeet
Het kan zeker dat je je niet zo goed voelt omdat je verliefd bent... Het beste wat je kan doen is een klein beetje afstand nemen en je gedachten ergens anders bijhouden en als je dan toch een leuke snap krijgt dan moet je er niet te veel over nadenken en je gedachten snel ergens anders op richten. Het kan ook helpen om je gedachten naar andere jongens te richten alleen heb je dan kans om in een cirkel te eindigen... Als je hem echt helemaal wilt vergeten zal ik niet zomaar zijn nummer/ snap verwijderen maar eerst aan hem uitleggen hoe het zit dan voelt hij zich niet zo rot en geeft het voor jou duidelijkheid.

Veel succes!

Reageer