Vraag

Outfit tijdens uiteten met vriendje

  • 27 September 2020
  • 3 reacties
  • 112 Bekeken

Badge +2

Heyy ik ga vrijdag uit eten met mijn vriend  omdat we 3 maanden samen zijn. Ik vraag me af of jongens het leuk vinden als een meisje dan een keer iets bijzonders aan trekken. Ik draag zelf bijna altijd een broek dus is het dan leuk als ik een jurkje aan doe? Of maakt jongens dat niet uit?


3 reacties

Ik ben een jongen en ik zal vast niet de enige zijn die een meisje met een beetje een sexy outfit leuk vindt, dus als je zoiets in je kast heb zitten zou ik dat aantrekken voor je 3 maanden samen.

Alvast gefeliciteerd!

Groetjes, R-persoon🤗

Iets 'bijzonders' is altijd goed. Zowel jongens als meisjes vinden het natuurlijk leuk als je overduidelijk moeite voor de ander doet. Wat die outfit dan is is helemaal aan jou, je moet altijd onthouden dat het om de moeite gaat. Niet de outfit zelf. Je kleedt je aan om jezelf te pleasen, dus trek vooral iets aan waar je je ook fijn in voelt. 

Badge

Deze reactie is een beetje laat maar ik ben een jongen en persoonlijk boeit het me niet als iemand iets bijzonders aantrekt. Niet dat je vieze kleren aan moet trekken maar wat ik dus wil zeggen dat er vast wel mensen zijn die het echt waarderen als je moeite doet en er zijn mensen (zoals ik) die het echt niet uitmaakt.

 

Ik hoop dat je t leuk had en miss heb je hier over een maand of 2 weer iets aan. 

Groeten …..

Reageer