Vraag

Ouders vertellen rela

  • 13 March 2023
  • 3 reacties
  • 60 Bekeken

Badge

ik heb nu al 5 maanden met een meisje (ik ben zelf ook een meisje) en ik hou echt heel veel van dr, maar ik ben heel bang ont tegen mn ouders te zeggen. omdat t toch anders dan de “norm” is. mijn ouders zijn gescheiden sinds k 4 was en mn moeder weet t wel al, maar mn vader en stiefmoeder niet. ze zijn wel supportive maar hoe vertel ik het en wanneer?


3 reacties

Badge

hoi hoi,

toen ik m'n eerste vriendinnetje had had ik m'n ouders geappt toen ik bij iemand aan t logeren was dan hoef je het niet face to face te zeggen en word je er ook niet meteen mee geconfronteerd.

successss

Badge

Hai,

moeilijke situatie dit. Ik zou eigenlijk ook geen idee hebben. Als ik jou was zou ik ff afwachten en als je je er goed bij voelt het naar voren brengen, wel op een goed moment natuurlijk. Ik hoop dat t goed komt. Als je ouders moeilijk doen dat je bi bent zou ik ff met de kindertelefoon bellen want die zullen jou daarmee waarschijnlijk goed helpen.

:)

hey, 

Dit zal zeker weten een lastige situatie zijn. Heeft je vader je vriendin wel al eens gezien? misschien is het een idee om haar eens mee te nemen als zijnde beste vriendin en als het een beetje goed voelt het dan toch te brengen? Ik kan me heel goed voorstellen dat het spannend is, maar dan weet je wel al een beetje wat ze van haar vinden. (zonder dat je hebt gezegd dat jullie iets hebben) :)

Reageer