Skip to main content

Hoiii lieve allemaal<3

Ik heb een probleem (leeftijd 15)

Ik had dus gisteren officieel in het geheim een maand met mijn vriend. We hadden het echt heel gezellig en begrepen elkaar ook heel goed. Ik wist dat mijn ouders willen dat ik nog geen vriend mag. Toch deed ik het. U

Uiteindelijk ging het zo goed tussen mij en mijn vriend dat we elkaar ook wat naaktfoto's stuurden. Hier zijn mijn ouders dus ook achtergekomen. Mijn telefoon is nu ingenomen. Mijn moeder heeft hem gisteravond nog geappt dat we nooit meer contact meer mogen hebben. Ik ben hier ontzettend verdrietig over en ik mis hem ook heel erg. Ik krijg nu 3 maanden mijn telefoon niet meer en ik kan ook niet op snapchat op mijn laptop. 

Hebben jullie tips om hem te kunnen vergeten?

Alvast heel erg bedankt. Ik zou het erg waarderen als jullie de tijd zouden willen nemen om tips te geven

<333

Hoi hoi, ik denk niet dat je hem hoeft te vergeten hoor!  Je ouders kunnen van alles doen maar ze weten vast ook wel dat liefde niet te verbieden valt. Ik vind het altijd weer bijzonder dat sommige ouders denken of vinden dat ze door heel streng te doen en hun kinderen van alles onmogelijk te maken ze de diepe gevoelens van hun kinderen kunnen sturen of blokkeren. En dus hun kind ongelukkig maken. Lijkt me niet zo gezond. Maar goed daar kun jij ook niks aan doen! Als hij een lieve goede jongen is en jij voelt voor hem, vergeet hem dan niet maar houd contact. Op manieren die misschien wat minder en lastiger zijn maar toch. Je hebt zo te zien in ieder geval een manier om te communiceren want je bent ook op het forum, dus er is in ieder geval iets!! Weet je, liefde is sterk! Al moet je elkaar een tijdje missen. Denk maar aan al die mensen die hun lief als militair of zorgverlener een jaar moeten missen omdat ze op missie moeten. Hoe blij ze zijn als ze elkaar na lange tijd weer zien. Laat jouw liefde niet onmogelijk maken door een veel te strenge straf!! Ik hoop dat je manieren vind om elkaar toch te zien en spreken en lief hebben! Veel sterkte!! 😘

Groetjes liefs Tartan X 

Hey! Heel goed gezegd @Tartan14 ! Echt helemaal mee eens!  Veel liefde en kracht en dat het beter zal worden voor jou @Anoniempje025 ! Liefs, Tover xxx

Reageer