Skip to main content

Hallo, ik ben een meisje van 17 en ik heb een hele leuke jongen ontmoet, ik heb al 2x met hem afgesproken (met toestemming van mijn ouders) en hij is heel lief, nu wil ik graag met hem bij mij lunchen en hem voorstellen aan mijn ouders, maar daar doen ze moeilijk over, ik snap niet waarom, en ik zou niet weten wat ik moet doen. Als ze zo moeilijk blijven doen durf ik het helemaal niet meer te vragen en al helemaal niet over mijn gevoel te praten. 

Kan je specificeren wat 'moeilijk doen' betekent? Want dat kan ik zien als 'ze vinden het misschien een beetje snel, waarom moet het hier, kan je niet wat anders doen', die dingen, of meer een 'nee dat gaat dus niet gebeuren'. In beide gevallen moet je met de jongen kunnen afspreken, alleen in het tweede geval, moet je een 'nee' van je ouders gewoon kunnen respecteren. Any way, vraag ze gewoon waarom, zeg ze dat je dit graag wilt, blijven ze moeilijk doen, dan wacht je maar met voorstellen en dan ga je wat anders doen (ik bedoel er is nog genoeg tijd na 2x afspreken de ouders ontmoeten ik zou niet ready zijn bro lmaooo) 


Reageer