Vraag

oudere crush

  • 8 May 2022
  • 5 reacties
  • 134 Bekeken

hoii allemaal!

ik heb een crush, hij is heel lief en aardig maar hij is 10 jaar ouder dan ik. ik ben 15 maar ik heb er geen probleem mee. hoe pak ik dit aan? ik wil graag met hem samen zijn en als ik met hem samen ben hoe vertel ik dit aan mijn ouders?

dankjewel!

(ik ben een meisje btw)


5 reacties

15 en 25 vind ik persoonlijk een veel te groot leeftijdsverschil. Ik denk dat je dit niet moet doen. Iedereen heeft wel eens dat je verliefd wordt op iemand waarop dat eigenlijk niet kan. Bijv een docent of celeb. Ik denk dat je moet accepteren dat dit leeftijdsverschil nu echt te groot is en dat je het moet proberen los te laten, hoe moeilijk dat ook is.

-onnodige quote verwijderd-

ik kan het niet zomaar laten gaan, ik zoek eigenlijk naar een manier om het wel te doen. ik vind hem leuk en ik denk dat hij mij ook leuk vindt.

Reputatie 7
Badge +4

Hey @milky 

Je kan het altijd gewoon proberen, maar wees voorbereid dat het misgaat. Zoals @xLisa al zegt is het verschil wel heel groot en hoe ouder je wordt hoe minder je het merkt, maar op deze leeftijd is het heel veel. Hij drinkt waarschijnlijk al regelmatig, heeft misschien zelfs n rijbewijs, een auto en een baan terwijl jou leventje pas net begint. 

Laat je vooral niet tegenhouden

Groetjes DaVinci

Hey @milky 

Je kan het altijd gewoon proberen, maar wees voorbereid dat het misgaat. Zoals @xLisa al zegt is het verschil wel heel groot en hoe ouder je wordt hoe minder je het merkt, maar op deze leeftijd is het heel veel. Hij drinkt waarschijnlijk al regelmatig, heeft misschien zelfs n rijbewijs, een auto en een baan terwijl jou leventje pas net begint. 

Laat je vooral niet tegenhouden

Groetjes DaVinci

dankjewel! ik ga het proberen! ik ken hem al een half jaar en we zijn vrienden en hij drinkt niet vaak en heeft geen rijbewijs. ik denk dat het gaat lukken

Reputatie 4
Badge +1

Hey :)

Ik en mijn vriend verschillen 3 jaar (15 en 18) . Ik weet dat veel mensen hier een mening op hebben, maar als het goed gaat dan is er niks mis mee. Natuurlijk is 15 en 25 iets anders dan 15 en 18, maar ik denk dat als het voor jullie beiden goed voelt, het gewoon kan. Ik moet je natuurlijk wel waarschuwen voor mensen die hun leeftijd als machtspositie gebruiken, maar als dat niet gebeurd is er niks mis mee. Ik denk dat je het gewoon moet vertellen en dat hij een goede jongen is en jullie beiden veel van elkaar houden. Misschien schrikken ze wel eerst wat ik wel kan begrijpen. Maar uiteindelijk moeten ze het wel accepteren. Succes :)

Met vriendelijke groet, c0cootje

Reageer