Skip to main content

hoi hoi ik ben 12 en heb een vriendje die 26 is en die heb ik ontmoet toen ik op een feestje was alleen hij zegt dat ik mijn ouders het niet mag vertellen en ik weet niet waarom maar is dit raar of normaal 

Hallo @creamypie024 

We lezen dat je een relatie met een volwassene hebt. We snappen dat het spannend en/of opwindend is. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je een relatie hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. 

Groet, Loes,

de Kindertelefoon


Nee dat is niet normaal.  Hij is een pedo.  Een man van 26 hoort niet op meisjes van 12 te vallen


Ik heb zojuist en post gemaakt over leeftijdsverschil, 3 of 2 jaar kan nog wel. Maar dit is echt te groot hij is serieus een pedofiel dan ben je toch niet goed om een relatie met een meisje van 12 te hebben? Ik zou het uitmaken!


(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

ik ga het morgen uitmaken want dan ga ik naar hem toe 


Hoi aah joh dat is echt veel te oud !  Dat kun je echt beter niet doen hoor.  En hoe ga je naar hem toe dan? Is daar wel iemand bij ? Jeetje nou dat zou ik echt nooit durven. Kun je het niet beter gewoon via de phone uitmaken? Wees voorzichtig hoor !

Groetjes Maiskolfje


(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

omdat  ik hem wil zien als ik het uitmaak en ik neem een vriendin mee om mij te beschermen


Gelukkig ! Goed van je ! Be strong ! :)


Hoi aah joh dat is echt veel te oud !  Dat kun je echt beter niet doen hoor.  En hoe ga je naar hem toe dan? Is daar wel iemand bij ? Jeetje nou dat zou ik echt nooit durven. Kun je het niet beter gewoon via de phone uitmaken? Wees voorzichtig hoor !

Groetjes Maiskolfje

omdat  ik hem wil zien als ik het uitmaak en ik neem een vriendin mee om mij te beschermen

Ik denk niet dat twee meisjes van 12 een man van 26 aankunnen.  Pas goed op jezelf hoor


Ik denk niet dat twee meisjes van 12 een man van 26 aankunnen.

Precies dit.

 

Ik zeg: ga morgen niet.Wat hij doet zegt al genoeg over hem.Je weet niet hoe hij gaat reageren.

 

Kun je niet het via de ouders laten afhandelen?

 

 


Ik denk niet dat twee meisjes van 12 een man van 26 aankunnen.

Precies dit.

 

Ik zeg: ga morgen niet.Wat hij doet zegt al genoeg over hem.Je weet niet hoe hij gaat reageren.

 

Kun je niet het via de ouders laten afhandelen?

 

 

hij zei tegen mij tot ik het niet aan mijn ouders moch vertellen


hij zei tegen mij tot ik het niet aan mijn ouders moch vertellen

Dan krijg ik daar meteen een fout gevoel bij.

Ik hoop dat je inziet dat het echt niet verstandig is morgen te gaan, niet vervelend bedoelt maar ik wil toch wel duidelijk zijn.Ook al is er een vriendin mee, dat gaat niet helpen als hij kwade bedoelingen heeft.

 

Gewoon tegen je ouders zeggen en laat hun het verder afhandelen op een geschikte manier.


hij zei tegen mij tot ik het niet aan mijn ouders moch vertellen

Dan krijg ik daar meteen een fout gevoel bij.

Ik hoop dat je inziet dat het echt niet verstandig is morgen te gaan, niet vervelend bedoelt maar ik wil toch wel duidelijk zijn.Ook al is er een vriendin mee, dat gaat niet helpen als hij kwade bedoelingen heeft.

 

Gewoon tegen je ouders zeggen en laat hun het verder afhandelen op een geschikte manier.

geen zorgen ik heb het al 5 minuten geleden uit gemaakt op video bel hij zei dat ik een foute beslising had genomen maar ik ben niet bang voor hem hij kan toch niet hard rennen 


Die man is meer dan 2x jouw leeftijd


geen zorgen ik heb het al 5 minuten geleden uit gemaakt op video bel hij zei dat ik een foute beslising had genomen maar ik ben niet bang voor hem hij kan toch niet hard rennen 

Ik ben blij dat je het op die manier uit hebt kunnen maken.

 

Ik hoop dat hij je verder nu met rust laat.

 


Die man is meer dan 2x jouw leeftijd

ja weer ik


geen zorgen ik heb het al 5 minuten geleden uit gemaakt op video bel hij zei dat ik een foute beslising had genomen maar ik ben niet bang voor hem hij kan toch niet hard rennen 

Ik ben blij dat je het op die manier uit hebt kunnen maken.

 

Ik hoop dat hij je verder nu met rust laat.

 

hij stuurt mij wel nog berichten maar dat maakt mij niet echt iets uit als hij maar niet naar mij toe komt in het echt


Reageer