Opnieuw verliefd

  • 2 May 2024
  • 3 reacties
  • 37 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey allemaal,

Ik ben dus net nieuw hier, en ik heb ff advies nodig…

Ik had een tijdje geleden een crush die ik ook wist dat ik een crush op hem had, alleen dat ging vrij snel mis. Ik heb ook best wel lang over hem getreurd ofzo, maar nu ben ik er wel weer over heen, maar ik heb dus een probleem. Ik vind dus een "nieuw" iemand leuk, maar ik ben dus een beetje bang dat het weer "mis" gaat en ik durf daardoor ook niet echt te laten merken dat ik hem leuk vind. Nu komt mijn vraag😂

Zijn er meer mensen die dit hebben en is dit normaal?

O ja, hebben jullie tips?

Liefsss❤️


3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @girlpower.13 

Ten eerste, welkom op het forum🙃

Ten tweede: Het is nogal lastig, kijk ik ben zelf ook een jongen van 14 en ben net ook over iemand heen gekomen en ik ben ook bang dat het volgende keer weer mis gaat.

Maar ja, het is echt heel stom omdat je nou het eigenlijk gewoon “geluk” moet hebben. Natuurlijk is het zeker de moeite waard om het bij je nieuwe crush opnieuw te proberen.

Wat had je vorige keer ervan geleerd? Hoe zou je het dit keer beter kunnen aanpakken?

Zo kun je je kansen toch vergroten, pak het rustig aan. Ga niet haasten en zorg ervoor dat je een goede band eerst krijgt!

Heel veel succes, laat me alsjeblieft op de hoogte want ben altijd zo benieuwd haha

Liefs, ItzJustin 

Reputatie 1
Badge

Hey,

Dankjewel! Ik ga je zeker op de hoogte houden, het is nu natuurlijk vakantie dus dan zie ik hem niet zeg maar. Maar ja voor de rest is het inderdaad geluk hebben. Dankjewel voor je tips!

Liefsss❤️

Reputatie 7
Badge +13

Ik heb dus zegmaar een hele slechte oplossing maar hier komt ie:

Gewoon wachten tot je het durft en dan wachten op het goede moment en dan doen

Weet het het is een slechte optie 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reageer