Vraag

Op zoek naar een moederfiguur?

  • 15 May 2020
  • 1 reactie
  • 351 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo de laatste tijd voel ik me zo raar , zelf werk ik in de zorg en daar werkt dus een collega . Elke keer als ik haar zie voel ik me zo raar klap soms dicht en wil zo graag bij haar zijn kan echt met haar lachen en gezellig doen en ze zegt ook altijd dat ik op haar kan rekenen en altijd mag bellen appen en en vroeg of ik een keer wou langs komen btw ze is een volwassenen vrouw en had me moeder kunnen zijn . Maar ze is er altijd voor mij vertrouw haar 100% vertel haar veel en als ik dan weer naar huis ga en haar niet zie voel ik me zo rot en ik droom dus zo vaak dat zij mijn moeder is . En soms lijkt het gewoon zo of zij dat ook graag wilt enzo de mannier waarop ze doet ze noemt me ook vaak lieverd of lieve schat ooit vroeg iemand aan mij is dat je moeder terwijl ze naast me stond en ze zei het had wel gekunt en in veel dingen lijken we echt op elkaar en ze appt ook heel vaak of het goed gaat en het allemaal wel aankan  . Ik denk dat het te maken heeft met mijn verleden  ik heb zelf een moeilijke jeugd gehad en nooit een moeder figuur gehad ik woon wel in een pleeggezin maar dat is anders . Ik weet niet wat ik hiermee moet.

 


1 reactie

Hey

Wat vervelend maar fijn dat er iemand is waar mee je zo goed kan opschieten :)

Zelf denk ik dat het niet een goed idee is om met iemand te nemen die je moeder zou kunnen zijn maar als jij volwassen bent dan zou het idd wel een idee kunnen zijn, Ik denk dat die vrouw je gewoon super aardig vindt en het naar vindt voor je dat je zo'n jeugd hebt gehad, Je voelt je op je gemak bij haar omdat (ik denk) dat je nooit zo'n gevoel hebt gehad bij je moeder maar dat kan ik natuurlijk niet voor je bepalen dat weet jij alleen! Je moet doen waar jij je goed bij voelt en ik wens je heel veel succes :)

Groetjess

Reageer