Vraag

op wie val ik?

  • 18 November 2023
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi, wie dit ook leest, ik heb jullie mening nodig!

ik heb een beste vriendin (J.J) en vroeger was ze alleen een beste vriendin, maar hoe langer wij elkaar kende hoe meer we voor elkaar gingen voelen. Ik heb haar een keer verteld dat ik dacht dat ik wat meer voor haar voelde, en toen zei zij dat ze ook meer voor mij voelde (maar het niet durfde te zeggen). we hebben een (heel close) in het park (bij een bloesemboom) gepicknickt, toen voelde ik echt de aantrekkingskracht, en hebben we. (niemand weet dit) gezoend! heel snel, en toen rende we heel snel naar huis! een paar weken later begon ik weer na te denken, over toen we in het park waren. Ik vind haar echt suuuuuupppppeeeeerrrr aardig, maar verkering hoef ik echt niet met haar. toen ik het haat vertelde, zei zij dat als ik dat niet met haar wilde zij dacht dat ze dan ook geen lesbisch of bisexueel was. ik denk dat ik wel Bi-sexueel ben, maar niet met haar. ik weet alleen niet of ik haar nu moet vertellen dat ik haar zegmaar niet leuk vind, want dan gaat zij eraan twijfelen of ze dan wel op meisjes valt, en dat wil ik niet! Als ik het haar wil vertellen weet ik ook niet hoe, want ze heeft het nu heel moeilijk.!!!! aljeblieft geef me raad, en zeg of je denkt dat ik ook op meisjes valt! alsvast bedankt voor het lezen!

ps: niet letten op de spelling!


1 reactie

Reputatie 3
Badge +1

Praat erover is mn enige tip :)

Reageer