Vraag

Op wie val ik?

  • 25 May 2021
  • 4 reacties
  • 92 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy, ik ben een meisje van 13. 
Ik was benieuwd of kinderen van mijn leeftijd ook hetzelfde probleem hebben: op wie val ik?

Als ik hier overnadenk weet ik het gewoon niet, ben ik de enige of zijn er meerderen die dit ook hebben? Zo ja, hoe kom ik erachter en maakt het uit dat ik het niet weet (bij welk geslacht ik mij betrokken voel)? 

groetjes, anoniemmeisje4
 


4 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hoi anoniemmeisje4, je bent absoluut niet de enige! Heel veel pubers gaan hier op een gegeven moment over nadenken en de meesten zullen het niet goed of meteen weten. Dat is heel normaal en ook helemaal oké! Als je echt het gevoel hebt dat je niet hetero bent en als je er met anderen over wilt kunnen praten, kijk dan eens op jongenout.nl. Ja ja oké, je moet er een account voor maken en voor de veiligheid moet iedereen die een account maakt een (deel van) zijn/haar/hun/(...) identiteitskaart laten zien (uitleg daarover kun je allemaal op de site vinden), maar het is een hele fijne app en degenen die erop zitten zijn over het algemeen hele leuke en aardige mensen! Ik zit er zelf ook op dus je kunt het van mij aannemen😘😘

Hoop dat je iets aan deze reactie hebt!

Groetjes, Nanoka

Hoi anoniemmeisje4, je bent absoluut niet de enige! Heel veel pubers gaan hier op een gegeven moment over nadenken en de meesten zullen het niet goed of meteen weten. Dat is heel normaal en ook helemaal oké! Als je echt het gevoel hebt dat je niet hetero bent en als je er met anderen over wilt kunnen praten, kijk dan eens op jongenout.nl. Ja ja oké, je moet er een account voor maken en voor de veiligheid moet iedereen die een account maakt een (deel van) zijn/haar/hun/(...) identiteitskaart laten zien (uitleg daarover kun je allemaal op de site vinden), maar het is een hele fijne app en degenen die erop zitten zijn over het algemeen hele leuke en aardige mensen! Ik zit er zelf ook op dus je kunt het van mij aannemen😘😘

Hoop dat je iets aan deze reactie hebt!

Groetjes, Nanoka

Heel erg bedankt voor je reactie!! Het is fijn om te weten dat ik niet de enige ben, ik voel me er vaak onzeker over. Ik zal zeker een keer een account aanmaken op jongenout.nl! Nogmaals bedankt 💞💞

Reputatie 1
Badge +1

Hoihoi, 

 

het is compleet normaal dat je dit nog niet weet, je bent pas 13 dus nog vol in de ontwikkeling, toen ik 13 was ( een jaar geleden) wist ik ook nog niet op wie ik nou viel. Nu weet ik dat ik als jongen op meisjes val, maar dat kan bij iedereen verschillend zijn. Je komt er echt nog wel achter waar je nou precies op valt en maak je tot die tijd daar vooral  niet zorgen om. 
 

groetjes, 

 

tja ik mag m’n naam niet zeggen (;

Reputatie 1
Badge

Ik heb precies het zelfde. Het is heel erg lastig. Maar ik geloof dat het doel van het leven is dat je stap voor stap je indentiteit ontdekt. Ik zeg dit heel vaak maar ik geloof dat het echt zo is. We zijn eigenlijk nog veel te jong. Op dit moment hou ik alle opties open. We zien het wel.

groetjes

Reageer