Op wat voor typen vallen meiden?

  • 18 June 2023
  • 6 reacties
  • 125 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hey, ik ben een jongen van 13 in december 14 en ik ben alleen💀
ik hoor altijd jongens zeggen dat ze vriendinnen hebben enzo, geloof ik niet altijd maar vindt het ook wil fijn om er een te hebben want als ik iets wil vertellen maar durf het niet aan mijn ouders of mentrix te vertellen dan is het fijn als ik een vriendin heb waar ik alles bij kwijt kan, ook hoeven mijn ouders niks van mijn vriendin te weten want dat vinden ze niet echt een goed idee maarja?

natuurlijk gaan de boys altijd k*tten als je met een meisje praat en soms zelfs zet dat meisje je voorschut, wat mij welleens is overkomen, maar gellukig zijn ze het toen vergeten
 

Nou, dus ik heb geen vriendin
ik hoor vaak dat meisjes soms over relaties praten en over wie ze leuk vinden enzo maar natuurlijk zegt niemand iets over mij

Kunnen meisjes die rond de 12/13/14 waar zij het meest op vallen ?

en ook hoe een jongen zich moet gedragen om echt goed over te komen bij meisjes
vertel het pls uitgebreid


6 reacties

Ik ben 15 dus niet helemaal je doelgroep.  Maar ik zal toch antwoorden.  Het is natuurijk heel verschillend waar meisjes op vallen. Ik val ( gelukkig) op andere jongens dan mijn vriendinnen.  Ik vind het leuk als een jongen sportief is een gezellig. Dat hij lekker kletst en overal voor in is.  Het belangrijkste is toch dat je jezelf bent.  

Reputatie 1
Badge +1

@Mimo 


alright thx

Reputatie 3
Badge

Ook ik zit niet in de doelgroep, maar oké.
Ik vind kleinere jongens aantrekkelijker dan de grote. Wel groter dan mij, maar liefst wel onder de 180 (of net iets groter, woon in het noorden, dus zijn heel veel lange jongens hier) en ik hou niet van sixpacks. Qua gedrag hou ik van bescheiden jongens die niet languit zitten op hun stoel, weinig schelden, geen gekke stem opzet als die indruk wil maken op meiden of zijn vrienden en je gewoon serieus kan nemen  

Meiden hebben allemaal verschillende interesses, dus wees vooral jezelf dan komt het helemaal goed. 

Reputatie 3
Badge

Ben net 16 trouwens. 

Ik hoor in de doelgroep denk ik (ben 13 wordt 14 in november)

 

Hey Boef, als ik het goed begrijp, wil jij een vriendin om mee te praten, om dingen kwijt te kunnen? Daar zou je vriendin mee kunnen helpen, maar alleen voor dat? je moet diegene toch leuk vinden. Denk ik dan, en ouders hoeven het inderdaad niet te weten. (my opinion) 

 

Dit stuk:

natuurlijk gaan de boys altijd k*tten als je met een meisje praat en soms zelfs zet dat meisje je voorschut, wat mij welleens is overkomen, maar gellukig zijn ze het toen vergeten. (Mij ook overkomen bij een van mn 2 exen. Maar ja, dat is altijd k*t, gwn terugpakken die handel.) 

 

en soms gebeurt het gewoon.

 

Shit Happens in your Life, you cannot do a thing about it.

 

maar ja, ik wens je veel suc6 en ben benieuwd.

 

gr, djego

Reputatie 3
Badge +1

Ik ben bijna 13. Ik hou van lange, stoere maar wel zorgzame jongens. Ik val op niet te kort donker haar en ik ben DOL op donkere ogen.

Reageer