Vraag

Op mannen of vrouwen vallen?

  • 6 April 2022
  • 7 reacties
  • 87 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen, is het raar dat ik nog niet weet of ik op mannen of vrouwen val? Ik ben 12 


7 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hoi,

Nee, dat is voor je 12de nog helemaal niet raar. Ik ben nu 17, en weet het zelfs nog niet zeker. Je hoeft je nooit te haasten hiermee. Dus ga niet proberen hierdoor te snel te denken en wellicht een verkeerde keuze te maken.

Groetjes Sam

Reputatie 5
Badge +1

Nee hoor . Sommige mensen wisten het pas toen hun 80 jaar was . Neem lekker je tijd . Je hebt je hele leven nog.  Het is helemaal niet belangrijk.  Het gaat meer om met wie je de beste voelt . alleen vrouw of alleen man . Misschien nog allebei . Of voel je niks bij mannen of vrouwen.  Het kan allemaal 

 

Zelle 

Reputatie 3
Badge

nee dat is zeker niet raar daar kom je vanzelf achter, ook vooral niet onzeker ofz over worden!!

Reputatie 7
Badge +9

Nee hoor , je bent pas 12 en je hebt nog heel veel tijd om jezelf te leren kennen, dus maak je er geen zorgen over!

Sano07​​​​​​​

Reputatie 7
Badge +7

Hoi,

Nee hoor, de eerste keer dat ik verliefd was op een persoon was toen ik 13 was.

Nee dat is helemaal niet raar. Het kost soms veel tijd om dat voor jezelf uit te zoeken dus neem vooral die tijd. En het kan ook altijd nog veranderen en dat is ook niet erg.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik ben ook 12 en ik weet over allerlei dingen soms  ook niet helemaal wat ik voel 😉 en dat is helemaal niet erg dus neem je tijd en het komt allemaal goed ! 🙂 we hoeven nu nog lang niet ergens “in te passen” en ik vind altijd dat als ik echt klik met iemand dan maakt het mij denk niet uit hoe die persoon ‘gebouwd’ is door moeder natuur 😉 maar gaat het vooral om de persoon 🙂 en je merkt dat vanzelf en het is alleen maar  heel fijn als je dan verliefd zou worden (vooral wederzijds)  !

Groetjes liefs JulianX

Reageer