Op hetzelfde geslacht vallen

  • 19 February 2020
  • 4 reacties
  • 114 Bekeken

Badge

Heyyy,

Ik zat laatst dus een beetje na te denken (wow, ik kan nadenken!!!) over hoe het nou eigenlijk zit met mijn 'relatiestatus'. Ik vind de woorden 'gay' etc. een beetje raar klinken, want ook al  val je op hetzelfde geslacht, je bent en blijft wie je bent. Heel cliché, maar het is toch wel zo. Maar goed, ik zat daar dus over na te denken, en ik kwam eigenlijk tot een conclusie, dat je met zo'n geval niet moet denken, maar gewoon doen. Met ervaringen weet je duidelijk meer. Maar toch merk ik dat ik meiden toch wat aantrekkelijker vind, want hey, ik ben een meisje! :grin: Ik ben niet perse een meisje wat veel jongenskleding draagt, sowieso, meiden die op hetzelfde geslacht vallen vinden soms ook wel gewoon jurkjes leuk. Al mag een jongen natuurlijk ook jurkjes enz. dragen, begrijp mij niet verkeerd. Ik heb wel altijd hartkloppingen als ik zo'n pak zie met zo'n bruiloft. Ik weet niet of jullie op Netflix de serie 'Sex Education' hebben gekeken, maar daar zie je Ola die in een paar scénes ook zo'n pak aan heeft en dat vond ik zooo gaaf! Ik weet dus eigenlijk niet of ik echt op meiden val of niet. Ik heb het al een keer aan mijn ouders verteld/gevraagd en vooral mijn moeder zei toen van dat ik dat nog niet kan weten. Ik heb wel eens een paar keer gedacht van; Jeetje wat is die jongen knap, maar nooit echt van dat ik verliefd was ofzo terwijl ik ook dat 'knap vinden' veel meer bij meiden heb. Ik heb jongens sowieso nooit gemogen, tot dat ik naar de middelbare ging, en besefte dat er toch nog wel aardige jongens op aarde rondlopen. Maar nu komt de vraag voor eigenlijk iedereen; Hoe zijn jullie erachter gekomen dat jij op dat geslacht viel? Sorry als ik nogal verwissel van tegenwoordige tijd en verledentijd! xx


4 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Heyheyy!! Ik ben zelf bisexueel en ik ben daar natuurlijk mega trots op😊 en ik ben daar achter gekomen door gewoon te experimenteren!! Gewoon kijken wat je leuk vindt en dingen uitproberen ik ben er dus achter gekomen dat ik meiden op sexueel vlak echt niks aan vindt 🥴 maar kwa uiterlijk en innerlijk val ik mega erg op meiden. Ik snap dat je hiermee struggles hebt want ik had dat zelf ook heeel erg. Dus mijn antwoord is…  uittesten wat je leuk vindt en dan kom je er vanzelf achter!🙂

groetjes 

T-Town (zijn vriendinnetje)

hi, 

 

ik ben 16 en ook net een half jaar uit de kast als 100% gay. ik dacht altijd eerst dat ik alleen seks met een jongen zou kunnen hebben maar niet gay was want ik zou geen relatie met ze kunnen hebben. toen ik 15/16 was begon ik een jongen leuk te vinden dus zou ook een relatie met hem willen. het eerste waar ik het dus aan merkte was dat ik wel seks met jongens zou willen hebben. maar dat is bij iedereen anders!

 

groetjes!

Hoi

 

Vermoedelijk (ik lijk niets zeker te weten de laatste tijd) ben ik panromantisch. Dat houdt in dat ik val voor iemands persoonlijkheid, onafhankelijk van het geslacht van diegene. Ik gebruik het woord panromantisch (en niet panseksueel) omdat ik vermoed aseksueel te zijn. Dit houdt in dat ik weinig tot geen seksuele verlangens heb. 

 

Gr. Kenshin

Hallo SingleLikeAPringle :)

Ik ben zelf hetero maar ik heb soms wel verlangens om te experimenteren met jongens maar ik ben niet homoseksueel. Ik weet dat ik hetero ben omdat ik alleen verliefd wordt op meisjes en omdat ik me geen toekomst kan denken bij een jongen .

-Dr8gon99

Reageer