Skip to main content
Vraag

op een meisje afstappen

• June 13, 2025
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal als ik naar school fiets kom ik vaak mooie meiden tegen mijn vraag is hoe kan ik het beste beginnen met een gesprek en hoe moet ik in contact blijven met die gene 

2 reacties

• June 15, 2025

Hallo,

Het is natuurlijk niet verkeerd dat je mooie meiden tegenkomt, maar laat je niet alleen door je ogen leiden. Daarmee bedoel ik: ga niet af op iemand vanwege haar uiterlijk, maar vanwege haar persoonlijkheid. 

Maar je kunt natuurlijk vrij weinig over iemands persoonlijkheid te weten komen als je niet op iemand afstapt en iemand leert kennen. 

Maar dat moet je heel voorzichtig en subtiel doen. Begin met gewoon 'hallo' zeggen, telkens als je ze ziet. En als ze dan op een gegeven moment iets terug gaan zeggen, kun je misschien een gesprek aanknopen.

In ieder geval niet in één keer op ze afstappen of verliefheidsopmerkingen maken. En heb geduld! Het kan best wat tijd kosten.

Groetjes en veel succes!

Forum|alt.badge.img+1

helemaal eens met wat hierboven gezegd is begin gewoon met vriendelijk hallo zeggen glimlach erbij en wie weet volgt er vanzelf een praatje rustig opbouwen werkt vaak het best succes.