Skip to main content
Vraag

Oogje op iemand (letterlijk en figuurlijk)

• December 2, 2025
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi, 

Ik heb al even een oogje op iemand zoals ik in de titel al heb gezegd.  Ze zit vaak naar mij te kijken en ik  haar ook ze maakt vaak oogcontact met me., dan kijk ik weg omdat ik daar bang voor ben ofz 🙃. Kan ik best net wel oogcontact maken of niet? En moet ik er eens heengaan en een klein gesprek starten of iets gelijk aardig? 

De vragen in het kort:

1. Kan ik best oogcontact houden en maken of net niet?

2. Kan ik er eens op af stappen en zo ja wat zeg ik dan tegen haar ? (Ik praat er nu nog niet veel mee)

3. Andere ideeen altijd welkom

2 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 4, 2025

hi ik ben 12 en ik ben een meisje en het enigen waar mijn vriendinnen over praten zijn jongens zij hebben allen maal een vriendje ik niet maar de verhalen die ik heb gehoord weet ik inmiddels hoe het gaat als je verkering wil krijgen 

de vragen die je stelde 

1 je kan wel oogcontact houden en maken maar niet te vaak wand ik als meisje weet dat het best wel raar is als er de hele tijd iemand naar je kijkt

2 nou als je graag tegen haar wil praten zou ik het doen en hoe: je kan het besten naar haar toe gaan als ze alleen is wand dan kan je makkelijk met haar praten en je kan gewoon beginnen met hoe gaat het of zoo iets 

3 je kan ook kijken of je een vriend of vriendin kent die goed bevriend met haar is dan kan je ook aan die gene vragen of hij/zij naar haar toe kan gaan en dan kan je er gewoon bij gaan staan dan is het meestal minder ongemakkelijk 😊

ik hoop dat je er wat aan hebt 

P.S. dit is wat ik heb gehoord van mijn vriendinnen 

groetjes lilou 😊

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • December 4, 2025

@Lilou 

Dankuwel deze reactie is oprecht zeer hulpvol ik (als dat zelfs een woord is haha ) Ik zal er proberen mee aan de slag te gaan . NGL ik ben er wel echt een beetje bang voor 😂.