Vraag

oogcontact met een meid, help.

  • 10 January 2021
  • 14 reacties
  • 245 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo beste medemens :)

Ik zal mij verhaal eens vertellen:

Ik werk als medewerker in de supermarkt, hartstikke leuk om te doen, beetje werken, geld verdienen en mensen helpen met producten uit het bovenste schap te pakken :). Je komt dus op 1 dag veel verschillende mensen tegen, en dan kun je meemaken dat je iemand tegen komt waarvan je denkt: “zo hé, dat lijkt me wel een aardige meid” (of iets in die richting). En dat is precies wat ik een paar maanden geleden meegemaakt heb, ze kwam (denk ik) met haar moeder boodschappen doen en toen kwam ik haar voor het eerst tegen, haar moeder vroeg aan mij of we een product nog hadden, ik zei tegen haar: “ik zal is voor u gaan kijken”. Maar terwijl ze dat aan mij vroeg kon ik mij ogen niet van haar dochter af houden, ze stond me recht in mijn ogen aan te kijken en ze had zon klein stiekem glimlachje (je ken het waarschijnlijk wel), dit was de eerste keer dat ik haar dus tegen kwam.

Ze komen elke zaterdag boodschappen doen is me opgevallen, en dat is precies de dag dat ik altijd moet werken, en elke keer als ik haar zie heb ik het gevoel dat ze me in de gaten aan het houden is ofzo.

 

Maar waarom ik hier ben, ze was er gisteren namelijk weer, en ik kwam net een hok uit gelopen en ze stond op een paar meter afstand, toen ik de deur dicht deed, draaide ze zich om, en toen zag ik haar ook pas, wat toen volgede was oogcontact van iets meer dan 5 sec ongeveer, diep starend in elkaars ogen, ik moest het toen onderbreken omdat ik weer verder moest met mijn werk. Ik heb met dit moment nog de hele dag in mijn hoofd gezeten en ik dacht, dit wil ik toch wel even kwijt.

 

Maar er is wel 1 probleempje, zei is wel wat ouder dan mij, ik weet niet hoeveel, maar zeker wel wat. Dus ik weet niet hoe serieus ik dit moet nemen en wat ik verder moet doen. Dus ik vroeg me af of jullie wat tips voor mij hebben :). Als er nog vragen zijn stel ze maar.

 

Groetjes :)


14 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Heejj, ten eerste super leuk!! Ik denk dat je verliefd bent. Hoeveel leeftijdsverschil zit er tussen jullie? en hoe oud ben je? Ik ben een meisje dus ik zeg gwn wat mij leuk lijkt: 

1= als je haar aankijkt moet je glimlachen dat vinden meisjes altijd leuk. gwn een beetje rustig flirten of een knipoog whahah.

2= als je denkt dat het goed zit moet je wel een beetje actie ondernemen. k zou beginnen met het vragen van dr naam. Anders lijkt het net alsof je haar nie wil en als ze een crush op je heeft dan is dat natuurlijk klote.

3= met actie ondernemen zou ik doen dat wanneer ze ff alleen staat dus NIET met haar moeder, zou ik naar dr snap of insta vragen. Online praten is altijd wel makkelijker:wink:

4= en als jullie het gezellig hebben online dat kunnen jullie op date of gwn afspreken

@Elzaaatje thanks voor je reactie :)

1. Glimlachen gaat op het moment een beetje moeilijk weet je, met die mondkapjes op haha, maar ik zal het toch proberen.

2. Ik ben zelf 16, maar ik vind het moeilijk haar leeftijd in te schatten, ze is denk ik wel in de 20 ergens, is mischien wel een groot verschil I know, maarja, het voelt wel goed snapje, ik val denk ik ook wel op wat oudere meiden hahah 😉. (Ik kan me wel volwassen gedragen hoor :) )

Ongeacht wat zou ik haar gewoon proberen een keer aan te spreken, sommige kansen moet je gewoon nemen, zelfs als ze mislukken. 

Reputatie 3
Badge +2

@StarMan np voor de reactie

helemaal vergeten dat mondkapje maar je ogen zeggen vast genoeg:blush:

@Angovis, wijze woorden :)

Ik zal het eens proberen als ik haar weer tegen kom

@Elzaaatje hahaha, ik denk het wel ja :)

Begin een keer een gesprekje of groet haar bijv een keer, wel wanneer mams er niet bij is, is wel het makkelijkst denk ik😁

@j2004 hahaha, dat denk ik ook wel ja, zal het eens proberen :)

Je kunt ook vragen of ze het kan vinden als ze aan het zoeken is, dan is een geprekje al een veel makkelijkeren stap.

@M15 , oke, thanks :)

UPDATE: Hallo iedereen, ik ben er vandaag achter gekomen hoe ze heet en haar leeftijd en nog wat dingen.

Ze is nu 20, en wordt dit jaar 21, ik word 17. 

Maar ik ben er ook achter gekomen (denk ik) , dat ze al moeder is… er stond namelijk een foto op haar social media dat ze een dikkere buik had met daar onder iets van: nog een paar maanden. Het was een foto waarop ze carnaval kleren of dergelijk aan heeft denk ik, dus ik weet het dus niet zeker of het echt is of niet, dat is ook de enige foto met iets van een baby die er op staat.

 

Ik wou dit toch even medendelen want ik weet het gewoon even niet meer.

groetjes

UPDATE VAN MIJN LAATSTE UPDATE: Ik zeg eerlijk, ik schrok gisteren toen ik die foto zag 😅. Maar ik ben 99% zeker dat het inderdaad een carnavals pak was. Heb namelijk een foto van iemand anders gevonde met precies de zelfde kleding en zon nep buikje. Pfff.. opluchting ;)

Maarja, dan zit ik nog met het probleem dat ze wat ouder is, zou dit veel uitmaken, of kan het bijv. wel?

 

Groetjes :)

Reputatie 5
Badge +6

Leeftijdsverschil maakt eigenlijk niet zoveel uit, als jullie maar van elkaar houden, 20 jaar ouder lijkt me inderdaad niet verstandig maar 4 jaar kan nog heus wel. Je kan ook nog altijd over dat carnavalspak vragen: Ik zag laatst een foto van jou met een dikke buik, was je toen zwanger? Zoiets, het kan wat brutaal overkomen maar dan weet je het in ieder geval… groetjes, 

-flopflop13 

@Flopflop13, dat is inderdaad ook een subtiele manier om het te vragen. Bedankt :)

Groetjes

Reageer