Hallo beste medemens :)
Ik zal mij verhaal eens vertellen:
Ik werk als medewerker in de supermarkt, hartstikke leuk om te doen, beetje werken, geld verdienen en mensen helpen met producten uit het bovenste schap te pakken . Je komt dus op 1 dag veel verschillende mensen tegen, en dan kun je meemaken dat je iemand tegen komt waarvan je denkt: “zo hé, dat lijkt me wel een aardige meid” (of iets in die richting). En dat is precies wat ik een paar maanden geleden meegemaakt heb, ze kwam (denk ik) met haar moeder boodschappen doen en toen kwam ik haar voor het eerst tegen, haar moeder vroeg aan mij of we een product nog hadden, ik zei tegen haar: “ik zal is voor u gaan kijken”. Maar terwijl ze dat aan mij vroeg kon ik mij ogen niet van haar dochter af houden, ze stond me recht in mijn ogen aan te kijken en ze had zon klein stiekem glimlachje (je ken het waarschijnlijk wel), dit was de eerste keer dat ik haar dus tegen kwam.
Ze komen elke zaterdag boodschappen doen is me opgevallen, en dat is precies de dag dat ik altijd moet werken, en elke keer als ik haar zie heb ik het gevoel dat ze me in de gaten aan het houden is ofzo.
Maar waarom ik hier ben, ze was er gisteren namelijk weer, en ik kwam net een hok uit gelopen en ze stond op een paar meter afstand, toen ik de deur dicht deed, draaide ze zich om, en toen zag ik haar ook pas, wat toen volgede was oogcontact van iets meer dan 5 sec ongeveer, diep starend in elkaars ogen, ik moest het toen onderbreken omdat ik weer verder moest met mijn werk. Ik heb met dit moment nog de hele dag in mijn hoofd gezeten en ik dacht, dit wil ik toch wel even kwijt.
Maar er is wel 1 probleempje, zei is wel wat ouder dan mij, ik weet niet hoeveel, maar zeker wel wat. Dus ik weet niet hoe serieus ik dit moet nemen en wat ik verder moet doen. Dus ik vroeg me af of jullie wat tips voor mij hebben . Als er nog vragen zijn stel ze maar.
Groetjes :)