Skip to main content
Vraag

Onzerkerheid over uiterlijk

• May 5, 2025
  • 1 reactie
  • 35 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey ik ben onzeker over mijn uiterlijk en inerlijk en vroeg mij af of ik dat ook echt moest zijn.

1. Ben een meisje
  2. Ben 13 jaar
  3. Heb krullend haar als je benuwd ben hoeveel krullend zoek dan op:  Krullend haar 3a en 3b
  4. Mijn haar komt net op mijn schouders terecht
  5. bruine ogen
  6. iedereen zegt dat ik mooie en volle maar niet al te volle wenkbrauwen heb

Mijn innerlijk

1. ​​​​​​​Slim
  2. Netjes
  3. georganiseerd
  4. nerd

Nog meer vragen stel ze dan met gerust

1 reactie

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 6, 2025

Uiterlijk is lastig afgaande op wat je zegt. Dat is vaak toch echt alleen met een foto te beoordelen en niet alleen met tekst. Het hangt ook af per persoon wat iemand mooi vindt.

Innerlijk noem je goede dingen. Nerd zijn kan door sommigen als negatief worden beschouwd. Ik zelf vind van niet. Het hangt er wel vanaf of je ook communicatieve skills hebt of dat je het type nerd bent dat saai is. Dat laatste vind ik iets minder.

Probeer jezelf te leren kennen en als je iemand leuk vindt is dat vaak veel meer dan alleen uiterlijk. Ik val bijvoorbeeld meer op gedrag en een knap persoon kan ik helemaal op 'afknappen' (pun intended) als diegene niet aardig of lief is.

Ben je tevreden met jezelf? Heb je al een relatie gehad? Je bent nog jong! Onzeker zijn is normaal dat is iedereen van jouw leeftijd zo ongeveer, al zeggen ze soms van niet.

Hou van jezelf en leer jezelf kennen en dan kun je ook beter inschatten wat mensen van jou vinden!

Liefs, xxVera 💋