Vraag

onzekerheid over seksualiteit

  • 15 August 2022
  • 4 reacties
  • 73 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, zeg me asjeblieft dat ik niet de enige ben. Ik ben heel erg onzeker op wat voor geslacht ik val. De ene kant van mij zegt: 100% lesbisch terwijl de andere kant zegt: nee hoor je bent gewoon 100%  verliefd op jongens. Please is er iemand die dit ook heeft want ik wordt gek :( 


4 reacties

Ik zou je er geen zorgen over maken, waarom zou je stressen over op welk geslacht je verliefd word. Maar misschien komt dat omdat ik niet snap waarom iedereen opeens zo hyper wordt van al dat lhbtqi++++++++ gedoe. Hoe dan ook het valt vast mee.

Reputatie 2
Badge +1

hey ik heb als bi-persoon ook die struggle gehad met mijn geaardheid. eerst dacht ik alleen meisjes, toen alleen jongens en na wat ervaringen gehad te hebben en wat geëxperimenteerd te hebben kwam ik er achter.

 

ik denk dat tijd het zal leren. na ervaringen met liefde/gevoelens denk ik dat je erachter kwam. zo kwam ik er in ieder geval achter. en als je op een meisje verliefd wordt, kan je ook alsnog verliefd op jongens worden; er zijn meer geaardheden dan hetero of gay/lesbisch. 

 

ps je bent dus echt niet de enige!

Reputatie 6
Badge +3

Hey Meeke,

Er zijn heel veel andere kinderen met dezelfde struggles, dus je bent zeker niet de enige!

Ik zou beide kanten negeren. Je hoeft niet per se op een geslacht te vallen. Als je het gewoon niet weet, dan kan je het misschien even opzij zetten. Misschien weet je het na een tijdje beter, of heb je een nieuw inzicht gekregen.

Je komt er echt wel uit!

Groetjes iemand.

Badge

Hoi Me321!

Ik heb dit ook. Er bestaat ook iets dat heet Bi of Pan. Dat betekent dat je op jongens en meiden valt. Misschien is het handig om daar wat over op te zoeken. Je bent sowieso niet de enige!

Sowieso moet je je niet al te druk maken over je seksualteit. (dit zeg ik wel, maar ik lig er zelf wakker van 😅) Het komt vanzelf wel, misschien weet je het over een tijdje beter.

Het lukt je wel!

Groetjes June

Reageer