Vraag

Onzeker over vrienden

  • 18 June 2018
  • 2 reacties
  • 97 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb dus op school best wel vrienden alleen ook echt op school, en soms vraag ik vriendinnen om bijv naar de stad te gaan en dan is dat voor mijn gevoel best gezellig geweest. Maar ik wordt nooit echt gevraagd om iets te doen en heb dan gewoon twijfels aan mezelf of we wel echt vrienden zin en of het niet aan mij ligt. Want ik heb het gevoel dat ik altijd moet vragen ven Hey zullen we is een keer afspreken. En ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet.

2 reacties

hoii,

ik heb dus een beetje hetzelfde probleem, eigenlijk al gehad. Wat ik heb gedaan en dat hielp ook echt: ik vroeg ze niet meer naar de stad te gaan en hield me een beetje stil enzo en dat deed ik op snapcht of insta of andere social media van: Bios met lievelingsnichtje ofzo of bijvoorbeeld Stad met liefste van hockey, dat klopte dan niet echt maar dan zien ze wel dat je ook lol kan hebben zonder hen waardoor ze nu weten dat ze jou moeite moeten doen voor jou ipv andersom. En echt het ligt niet aan jou of aan je vriendinnen, ze zullen het vast niet express doen, of wel maar dan zijn zij de ****** en dan ligt het al helemaal niet aan jou!
Oké dankjewel 🙂

Reageer