Vraag

onzeker over uiterlijk


Reputatie 1
Badge

hoi, ik ben …… en ben een jongen van 14 jaar… ik voel me iedere avond alleen, omdat ik nog nooit een vriendin heb gehad… ik voel mijzelf te raar en lelijk. heeft iemand tips om dit gevoel te voorkomen??? of om een vriendin te krijgen???


5 reacties

Badge

Je bent niet dom, raar of lelijk. Ieder is anders op zijn eigen prachtige manier en sommige krijgen al heel vroeg een vriend(in) en sommige pas op hun 18e dat maakt helemaal niet uit. Dat je je eenzaam voelt is heel vervelend voor je. Ik weet niet wat je daar tegen kan doen maar vergeet nooit: Je bent prachtig op je eigen manier en er houden heel veel mensen van je! Ook al merk je dat niet altijd. Of misschien moet je die mensen nog ontmoeten.

 

 

 

Ik heb ook nog nooit een vriendje gehad en ik ben ook 14. Heel veel van mijn vriendinnen hebben ook nog nooit een vriendje gehad.  Dus zo gek is het niet. 

Badge

Ik heb ook nog nooit een vriendje gehad en ik ben ook 14. Heel veel van mijn vriendinnen hebben ook nog nooit een vriendje gehad.  Dus zo gek is het niet. 

zoals Mimo schreef 

je tijd komt wel ik heb ook nog geen vriendin  en ik leg er mij bij neer 

veel steun van mij

Badge

hoi, ik ben …… en ben een jongen van 14 jaar… ik voel me iedere avond alleen, omdat ik nog nooit een vriendin heb gehad… ik voel mijzelf te raar en lelijk. heeft iemand tips om dit gevoel te voorkomen??? of om een vriendin te krijgen???

niemand is lelijk jij niet en niemand niet 

Badge

hoi, ik ben …… en ben een jongen van 14 jaar… ik voel me iedere avond alleen, omdat ik nog nooit een vriendin heb gehad… ik voel mijzelf te raar en lelijk. heeft iemand tips om dit gevoel te voorkomen??? of om een vriendin te krijgen???

voral niet aan je zelf twijfelen

Reageer