Vraag

Onzeker over mijn lichaam

  • 28 October 2020
  • 2 reacties
  • 80 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Haihai

ik ben 16 en ik snap regelmatig met een jongen enzo . Maar hij wilt binnenkort afspreken en ik ook maar nu is ereen probleem ( voor mij dan). Want hij heeft ooit iets gehad met een heel mooi meisje van mn school en zij heeft dus zegmaar een suuper mooi lichaam. Maar ik heb dat niet ( ik ben best beetje stevig) alleen ben ik nu bang dat als hij me jn het echt ziet, hij erop afknapt omdat ik niet zo’n mooi perfect lichaam heb. Help what moet ik doen?


2 reacties

hey,

allereerst wil ik zeggen dat iedereen op zijn/haar manier uniek is. Er bestaat geen 'perfecte lichaam'. Je bent mooi zoals je bent. Daar moet je echt niet onzeker over te zijn. Je geeft aan dat hij met je wilt afspreken, dat betekent dat hij interesse in je heeft. Dat is een goed begin. En je moet je vooral niet druk maken over het meisje van je school, want de jongen waarmee je nu praat heeft voor jou gekozen!

Ik lees dat je al een tijde met hem snapt, heb je ook al eigen foto's van je gedeeld met hem (selfies etc.)? Zoja, dan hoef je niet bang te zijn dat hij je afwijst aangezien hij je al heeft gezien en weet hoe jij eruit ziet. 

Heyy

Als jullie selfies wisselen op snap zal hij misschien al wel gezien hebben dat je een beetje stevig bent.

Als hij het niet doorhad, als hij je niet leuk meer vindt omdat je wat steviger bent kun je beter krijgen. Het is grof, i know maar als iemand je afwijst om hoe je eruitziet geeft die persoon niet om je innerlijk.

Groetjs

Reageer