Skip to main content

Hoi ik ben 17 en wel jong voor zoiets misschien, maar ik wil echt graag een vriendin en vooral omdat ik weet dan het mij niet echt zal lukken.

ik ben misschien de enige in de wereld die er zo mee bezig is omdat de realiteit is dat het mij misschien toch niet gaat lukken. Ik ben namelijk niet echt knap dus dat is al niet echt een goed beging. Maar ook wel om mijn gedrag en houding. Ik heb echt alles over voor een vriendin merk ik. En vindt het altijd apart om te zien hoe mensen er mee omgaan, (dat is natuurlijk omdat het hun wel lukt en wel keuze hebben…)

ik kan niet echt uit mijn woorden komen om dit allemaal te beschrijven . Maar ik betwijfel dus zee of ik ooit een vriendin zal hebben je kunt zeggen dat ik nog jong ben , maar wanneer komt het bij mij dan wel. Nooit…?

heeft iemand tips of hetzelfde idee?

 

ik heb ook wat vragen 

wat zou je als meisje van een normale jongen vinden die stil is en niet opvallend knap? Maar die zonder dat je het weet wel een aardig en zorgzaam innerlijk heeft?

wanneer zijn meiden nou echt in je geïnteresseerd en lijken ze je wel wat te vinden?

wat vind je er als meisje van dat een jongen een beetje ongemakkelijk of daardoor ongeïnteresseerd overkomt en kun je daar doorheen kijken, en misschien zien dat je een aardige jongen bent.


alvast bedankt. Ik ben er echt heel erg mee bezig en het zit me ook in de weg.

@Anoniem1904 

Ik weet dat een vriendin krijgen soms heel moeilijk kan zijn. Maar jezelf zo onderschatten is echt niet goed. Ik kan weinig over zeggen of ik je knap vind. Want ik heb je nooit gezien. Je moet echt niet jezelf onderschatten. Ik weet zeker dat je snel een vriendin zult krijgen. Je krijgt ooit een vriendin . Ik denk dat je heel snel een vriendin zult krijgen. Een beetje zelfvertrouwen ? Ik denk dat veel mensen dit idee heeft. Maar ze hebben net als jij een beetje zelfvertrouwen nodig. Er wordt zeker een meisje verliefd op je. En jij ook op haar.

En knapheid is niet belangrijk. Als je gewoon een aardige persoon bent. Innerlijk is veel belangrijker.  Wees ook gewoon jezelf. Dat vind meisjes leuk. Wees jezelf !

 

wat zou je als meisje van een normale jongen vinden die stil is en niet opvallend knap? Maar die zonder dat je het weet wel een aardig en zorgzaam innerlijk heeft? Ik zou benieuwd zijn naar die jongen. Ik ben ook vaak stil. Ik zou even met de jongen praten. Misschien is hij super lief

wanneer zijn meiden nou echt in je geïnteresseerd en lijken ze je wel wat te vinden? Als ze vaak naar je kijken en soms met je oogcontacten wil zoeken

wat vind je er als meisje van dat een jongen een beetje ongemakkelijk of daardoor ongeïnteresseerd overkomt en kun je daar doorheen kijken, en misschien zien dat je een aardige jongen bent.  Ik ben een meisje , maar ik weet het echt niet

 

Luna


hi Luna
Dat is aardig van jou dat je er zo over denkt. 
alleen denkt niet iedereen er zo over (wat ook wel logisch is). Ik ben erg bewust van geworden dat ik niet zo snel iemand zou krijgen en daardoor denk ik ook zo ‘extreem’. Ik moet niet gaan denken dat ik wat kan krijgen met een meisje terwijl het toch niks wordt. Ik probeer mezelf een beetje te beschermen denk ik. 
vaak kijken meiden toch wel naar het uiterlijk en van een leuk gesprek komt het niet altijd. 
Ik weet dat veel meer jongens het hebben, maar bij mij is het toch iets anders. Uit eindelijk krijgt iedereen wel een vriendin maar ik denk dat het bij mij niet snel lukt. Voornamelijk omdat het in contact komen  niet lukt door mijn onzekerheid en ook wel een meisje die je toch niet ziet zitten.

ik vindt het jammer dat er niet meer naar een innerlijk gekeken wordt 

 

hoe kan ik daar nog wat aan doen?

 


Je moet jezelf niet vergelijken met anderen.  Iedereen is anders. Ben je verliefd ? Zo ja , ik kan je helpen. Zo nee, tja, je moet eerst verliefd worden. Dan kan ik je echt helpen 

Ik vind ook een onzin dat veel jongens en meisjes op uiterlijk valt. Veel jongens worden verliefd op blond golvende haar.(ik heb zwart haar met een slag) En dat vind ik echt een onzin. Ze moeten echt vaker naar de innerlijk kijken. Je lijkt wel aardig. Ik denk dat je snel een vriendin krijgt die ook zo aardig is als jij. 

Je onzekerheid is te veel. Je bent echt super onzeker. Vergelijk niet met anderen . Je hebt echt zelfvertrouwen nodig. Je krijgt snel een vriendin. Er zijn heel veel mensen die 17 jaar zijn en ook geen vriendin hebben. Ik zou nu lekker genieten dat je nog single bent . Straks heb je een vriendin die alleen bij jou wilt zijn

 

Pufff, Ik heb een super lange reactie getypt vind ik. @MickeyMouse Hoe typ je zo lange reacties 

Luna


Ik heb toch wel een beetje een idee dat ik de hele tijd aan iemand denk van het werk. 
ze vroeg me eens of ik vaker op die dag werk. Het is geen spannende vraag maar toch op deze manier praten meiden niet vaak. Het was niet perse een standaard vraag die je gewoon maar even stel. Het was heel geïnteresseerd en benieuwd.

 


Reageer