Hoi ik ben 17 en wel jong voor zoiets misschien, maar ik wil echt graag een vriendin en vooral omdat ik weet dan het mij niet echt zal lukken.
ik ben misschien de enige in de wereld die er zo mee bezig is omdat de realiteit is dat het mij misschien toch niet gaat lukken. Ik ben namelijk niet echt knap dus dat is al niet echt een goed beging. Maar ook wel om mijn gedrag en houding. Ik heb echt alles over voor een vriendin merk ik. En vindt het altijd apart om te zien hoe mensen er mee omgaan, (dat is natuurlijk omdat het hun wel lukt en wel keuze hebben…)
ik kan niet echt uit mijn woorden komen om dit allemaal te beschrijven . Maar ik betwijfel dus zee of ik ooit een vriendin zal hebben je kunt zeggen dat ik nog jong ben , maar wanneer komt het bij mij dan wel. Nooit…?
heeft iemand tips of hetzelfde idee?
ik heb ook wat vragen
wat zou je als meisje van een normale jongen vinden die stil is en niet opvallend knap? Maar die zonder dat je het weet wel een aardig en zorgzaam innerlijk heeft?
wanneer zijn meiden nou echt in je geïnteresseerd en lijken ze je wel wat te vinden?
wat vind je er als meisje van dat een jongen een beetje ongemakkelijk of daardoor ongeïnteresseerd overkomt en kun je daar doorheen kijken, en misschien zien dat je een aardige jongen bent.
alvast bedankt. Ik ben er echt heel erg mee bezig en het zit me ook in de weg.