Skip to main content

Haii ik ben lola

Ik ben best wel onzeker en ik ben ook verliefd op iemand van mijn sport waar ik ook mee in het team zit ( jongens en meiden samen in een team) maar dat is al vlgm een jaar ofz maar ik durf het hem niet te vragen en vlgm is hij ook op mij maar wat nou als hij nee zegt dan loop ik daar helemaal voor schut en dan moet ik ook nog eens elke dondeddag dinsdag en zaterdag met hem samen sporten en we hebben dan training met mijn vader als coach en dan is er niet perse een momentje zonder dat iedereen erbij is. Ajb help me

Hey! Ik denk dat hij het niet raar vind als je het laat merken. Maar misschien kun je beter de voorzichtige weg kiezen en langzaam steeds meer met hem praten, dingen vragen en bespreken en 'per ongeluk ' kort even aanraken bv zijn onderarm. En af en toe even iets langer in zijn ogen kijken dan gewoonlijk.  En dan merk je vanzelf hoe hij reageert. Blozen bijvoorbeeld of terug doen zoals jij.  Als hij jou ook leuk vind zul je dat aan zijn reactie zeker weten merken. Dus vraag je het dan niet in eens maar ga het  geleidelijk proberen. Ik hoop dat je er iets aan hebt! 

Liefs Tover xxx

dankjewel ik ga proberen hem iets langer aan te kijken ik hoop dat het werkt,

ik zal info geven als ik het heb gedaan!

Reageer