onzeker, emoties, in de war

  • 25 February 2021
  • 0 reacties
  • 15 Bekeken

Badge

Ik zit met iets moeilijk en de laatste tijd denk ik er steeds vaker aan.
Ik ben bevriend al ruim 5 jaar met mijn ex en zijn beste vriend. Samen met hun en nog 2 meiden hadden we een clubje. We zagen elkaar niet maandelijks maar gingen goed met elkaar om. Vorige jaar kwam er ruzie tussen de twee meiden en de beste vriend. Daardoor viel het clubje uit elkaar en raakte ik en die beste vriend meer naar elkaar toe. Ik en hij gingen wat voelen voor elkaar en dat was leuk maar een jaar geleden sprak ik met hem af en voelde ik me niet op me gemak bij hem. Ik ben daarna kort af geweest en gezegd dat ik tijd wilde (in die tijd overleed ook mijn oma). Nu een jaar later heb ik alleen via de app contact als hij app. Want ik wil hem niet appe omdat ik me dan ongemakkelijk voel en buikpijn krijg. Ik heb met een psycholoog erover gehad en ze zei dat ik met hem moest afspreken. Maar dat wil ik niet omdat ik bij hem niet op me gemak voel. Als ik terug denk aan onze jaren vriendschap ging ik ook niet snel naar hem toe. Dus zeg maar als ik zin had in een filmavond ging ik eerder naar mijn ex dan naar hem.
Ik weet niet zo goed wat ik moet doen ik weet ook niet wat ik wil. Als ik niet aan hem denk of bezig met hem ben voel ik me goed en heb ik het naar mijn zin, maar als ik aan hem denk of hij app voel ik me ongemakkelijk en wil ik zo snel mogelijk veder met iets anders.

 

Iemand die dit herken en het heeft opgelost?

Ik weet mij geen raad


0 reacties

Geen reactie

Reageer