Skip to main content

Hoi iedereen,

In mn vorige topic had ik het al over een jongen die ik best leuk vindt. Nu heb ik dus 2 dingen: hij zit heel de tijd naar me te kijken waar ik erg onzeker van word en als hij iets tegen me zegt ga ik echt heel erg blozen volgens mijn vriendin wat ik normaal NOOIT heb. 

Dus weer 2 vragen😂

  1. Dat kunnen jullie natuurlijk niet beoordelen maar zou hij me leuk vinden?
  2. Hebben jullie tips tegen die onzekerheid?

Liefsss❤️❤️❤️

Hoi, jongen hier.

Het lijkt erop dat hij je erg interessant vindt. Om dat zeker te weten zou je hem kunnen vertellen wat je opvalt (kijken enzo) en daarna vragen of daar een reden voor is? Kijk jongens kijken graag naar wat ze mooi vinden en dat brengt mensen bij elkaar. Dan is het nog uitzoeken of je veel raakvlakken hebt waardoor je leuk hebt naast de hormonen die gieren door je lijf, want die kun je beter even niet aan het woord laten. Of anders gezegd, parkeer zoenen en knuffelen even totdat hij je echt leuk vindt om JOU! 

 

onzeker voelen is heel begrijpelijk. Maar besef dat je allang een topmeid bent. Uniek, bijzonder, speciaal. Kortom hou van jezelf. Vind je zelf helemaal oke! Ja tuurlijk is er wel iets te vinden wat je graag anders ziet. Maar je bent ook geen machine dat namelijk de bedoeling. Want perfectie is een illusie, bestaat niet!!! Dus eis dat ook niet van jezelf, wees blij met wie je bent! Jezus doet tenminste wel! Onwijs gek op je zijn precies zoals je bent! 
 

En durf je zo naar jezelf te kijken dan wordt onzekerheid steeds kleiner. Je bent namelijk helemaal oke!!! En bedenk dat andere dat ook vinden en soms zelfs meer! Net zoals die starende jongen. En er zijn ook mensen die anders denken. Ook prima misschien is dat een mindere match. Het belangrijkste is dat je vooral bij jezelf blijft en van jezelf houd ❤️.

 

succes met alles en een fijn weekend. 


Ah wat lief dankjewel❤️❤️

Je hebt me echt geholpen!!!


Hey! @Gewoon16hB  heeft het al heel mooi gezegd!  Je bent gewoon een prachtig persoon en dat mag je uitstralen! Trouwens, blozen is helemaal niet erg, zeker als je er even bij lacht.  Dan zal hij je alleen maar waarderen.  Wees lekker jezelf ! Het belangrijkste is idd dat hij jou leuk vind om wie je bent , niet alleen je looks :)

Liefs Tover xxx


Reageer