Ontmaagding

  • 19 July 2021
  • 1 reactie
  • 408 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik ben een jongen van richting de 17 jaar oud. Afgelopen week is mijn eerste echte relatie (van meer dan anderhalf jaar) gebroken en ik zit met iets. Ik heb al met heel veel mensen overal over gepraat, maar dit is iets wat ik niet echt kan bespreken met iedereen.

Wij hebben namelijk alles vóór seks gedaan (pijpen, beffen etc.) Op elke manier. We hebben alleen geen seks gehad, want daar was ze nog niet klaar voor, ik ben er echter heel erg klaar voor. Nu hebben we alles samen de eerste keer gedaan en ik heb nergens spijt van. Ik wil echter heel graag seks, maar ik ben bang dat als mijn eerste keer seks een one-night stand is ik daar spijt van ga krijgen.

Het geen waar ik nou mee zit. Haar eerste keer seks gaat met iemand anders zijn en die van mij ook. Ik wil echter geen hele relatie aangaan voor seks, maar ben bang dat ik er spijt van ga krijgen. Het is zo ontzettend kut dat we geen seks hebben gehad, want dan zou ik dat gedaan hebben met mijn eerste liefde en zou alles helemaal perfect zijn. Als iemand dit leest en mij een beetje begrijpt. Give me your words of wisdom please.


1 reactie

Vervelend dat jullie relatie is gebroken.

Ik begrijp dat het klote is dat jullie het niet ‘af hebben kunnen maken’. Mijn eerste ingeving was dan ook om het af te maken en daarna uit elkaar te gaan, maar achteraf gezien is dat niet zo een geweldig idee want dat wordt dan best ongemakkelijk - denk ik - en het is nog maar de vraag of zij dat überhaupt nog wel wil.

Ik ben bang dat je het los zal moeten laten. Uiteraard kan je haar wel vragen hoe zij erover denkt, maar als zij het duidelijk niet wil, dan heeft het geen zin om te pushen. Je eerste keer hoeft niet per se een one-night-stand te zijn, je vindt vast nog wel een tweede partner en dat kan dan je eerste keer worden.

Hoe dan ook, succes!

Reageer