Vraag

ontmaagd maar nog niet ontgroent

  • 19 April 2020
  • 2 reacties
  • 462 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey ik ben een meisje 14 jaar. Ik had een vriendje hij is 15 het is net uit trouwens. Maar waar ik dus mee zit is dat ik al wel ontmaagd ben maar nog niet ontgroent... Dit wist hij niet van mij en ik zij dat men lippen heel droog waren steeds. Niemand weet dit ook van mij maar zou dit in mijn volgende relatie wel eerlijk willen zeggen! Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan brengen zonder dat hij heel raar kijkt?


2 reacties

Hi Kreeftje123,

 

bedoel je dat je vriendje zich vergist had in welke lippen?

 

Voor een volgende keer kun je toch zelf beginnen met kussen, dan hoef je niks (dus niet dat je nog nooit getongd hebt)  te vertellen en voor je het weet heb je jezelf ontgroend.

 

Groetjes,

M&M's

Heey Kreeftje,

Vind je het dan zo belangrijk dat iemand weet of je wel of niet bent ontgroent? Is dat echt belangrijk dan? Ik bedoel het zou mij niks uitmaken of mij vriendin wel of niet ontgroent is. En also viceversa. 

Als jij straks een nieuw iemand vind, en je vind het belangrijk dat je het hem vertelt, dan kun je dat doen en daarna zoen je elkaar. 

En andere mensen of je vriendinnen hoeven in mijn ogen het toch ook niet te weten.

See ya!

Spookyzx. 

Jemig M&Ms whahaha😂

Reageer