Vraag

ontgroening tips?

  • 21 November 2020
  • 6 reacties
  • 1176 Bekeken

Badge

hallo, ik ben een 14-jarig meisje! Iedereen in mijn omgeveping heeft het over ‘bekken’ en ‘ontgroend’ worden en vieren dit uitbundig. Ik ben er ook aan toe en dat merk ik (als ik soms met een jongen praat heb ik soms echt de neiging hem te zoenen!) alleen ben ik bang. Ik zit hier dus mee: ik wil dat de eerste zoen perfect gaat omdat ik vrij perfectionistisch ben. (ik heb best een ‘status’ op school en wil die niet naar beneden halen met ‘dat meisje wat niet goed kan zoenen’)

 

Heel verhaal kort samengevat: Maar hoe gaat dat eigenlijk een zoen? en welke tips hebben jullie om hem perfect te maken?


6 reacties

Ik zal je uit je droom moeten halen maar een 'perfecte' zoen bestaat niet, en zeker niet met de eerste keer. Die is gewoon onwennig. Awkward. Klungelig. Als je 'status' zo belangrijk is, dan kan je beter maar helemaal niet zoenen. Wat is het überhaupt ook anderen hun zaak om dat te weten en er iets van te vinden: je zoent iemand, je vriendje of vriendin, die je echt oprecht leuk vindt. Dat is dus tussen jou en die persoon. Mijn advies: wordt volwassen en besef dat status geen fuck betekent, nu niet en zeker niet als het over een tijdje weg is. 

Badge

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

oke dat begrijp ik, maar zijn er toch kleinigheden waarop ik kan letten zodat de eerste x wat minder ongemakkelijk is? ik zit me mentaal namelijk helemaal op te fucken ‘wat als dit fout gaat? en wat als dit gebeurt?’ ...

Reputatie 3
Badge +4

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Hey Hulpgezocht,

 

Ik zou alleen ontgroenen als je iemand echt leuk vind, niet om te zeggen dat je ontgroend bent. Want dan ben je echt een naar persoon,

En je status is ook onbelangrijk, die verlies je zowiezo wel weer. 
 

Nu even antwoord op jouw vragen:

 

  1.  Mijn eerste zoen was heel akward om het te vragen alleen al, en het doen zelf was echt heel fijn om te doen.
  2. Ik zou een “perfecte” zoen creëren door met iemand te zoenen die je echt leuk vind en niet zomaar iemand om te zeggen dat je ontgroend bent.

Hopelijk heb ik iets met deze reactie kunnen bereiken

 

JustAMathBoy

Badge

oh en blijkbaar stuurt kindertelefoon mailtjes naar je om je op de hoogte te houden, maar mijn moeder beheerd mijn gmail dus ze heeft de hele topic gelezen 🙂🔫

Reputatie 3
Badge +4

Ow, dat is pittig naar. Zou ik zelf niet willen. Je kan zulke mailtjes uitzetten, volgens mij.

er is zo'n show op youtube, iets van emma's piepshow ofz, daar hebben ze t ook over eerste zoen gehad (en heel veel meer), maar daar heb ik mijn informatie onder andere uitgehaald, en ik kende haar al lang (k ben n jongen) en ze puchte mij over app al dus k d8 k sla mn kans en k ging best goed, het was een goede eerste (niet te wild, niet te voorzichtig), k liet gwn mn tong over die van haar strelen en soms mn gezicht n beetje draaien(als je snapt wat ik bedoel). wat ik probeer te zeggen is doe het op gevoel en wanneer je weet dat hij het ook wilt (of zij natuurlijk), en tip; doe het nooit in de 1e paar minuten/uren (dan lijkt het of je het alleen doet om het zoenen en niet om de persoon) maar word eerst lekker intiem.

ik hoop dat het je verder helpt, groeten DeGroteBeer

Reageer