Ontgroend

  • 2 June 2019
  • 1 reactie
  • 452 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii, gister avond had ik een feestje waar alcohol geschonken word. Een jongen had veel bier op en ik had ook veel bier op. Die jongen zat aan mij en op een gegeven moment waren we aan het knuffelen en toen zei hij: je hebt echt mooie ogen dus ik keek hem aan en toen zoende hij me. (Was mn ontgroening) Ik vond het op dat moment niet erg ik vond het leuk en lekker. Alleen die jongen heeft een vriendin. Toen ik opgehaald werd van dat feestje zei die jongen nog tegen iedereen: wie dit aan mn vriendin verteld is de lul. Ik weet zeker dat niemand het doorvertellen gaat maar ik voel me nu een beetje schuldig. Ook denk ik dat ik totaal niet zoenen kan want ik had de dagen ervoor op internet gezocht hoe moet je zoenen en overal staat rondjes draaien maar bij ons was het meer mond open tongen tegen elkaar aan mond dicht en dat hele tijd herhalen. Die jongen had nog tegen me gezecht via app dat ik het goed kon maar ik denk dat hij dat zegt omdat hij het zielig voor me vind dat ik t niet kan. Hoe was jullie ontgroening en hoe kan ik beter zoenen?! Kusjes xx

1 reactie

Badge

heee ik had vandaag mijn ontgroening!! ik kan het ook nog niet ik denk niet dat je van mij tips wilt maar ja.

Heb altijd vaseline of iets voor je lippen bij

en mond open tong erin mond dicht is volgens mij normaal dat had ik ook

dus draai dan ook vooral geen rondjes

 

xx

Reageer