Skip to main content

'’Ik ben bang'’

Hallo. Ik heb nu al voor 2 en een half jaar een online vriendje. zonder dat iemand van mijn familie er van weet. Ik voel me daar heel slecht over en wilde eigelijk niet dat het zo ging. Maar mijn moeder had al een keer eerder het niet geaccepteerd toen ze er achter kwam dat ik een online vriendje heb. Ik wil het haar over 4 dagen vertellen. Heb al een heel plan en weet alles wat ik ga zeggen en wil laten zien dat hij betrouwbaar is.  Ik wil het haar vertellen omdat ik hem wil gaan ontmoeten deze zomer… en we hebben al een plan gemaakt enzo die ik ook aan haar wil uitleggen en dan kan mijn moeder er naar kijken of het een goed idee is. Ik ben bang. Ik ben bang om het tegen mijn moeder te vertellen want ik wil hem niet kwijt. Ik ben 15 en hij is 16. Ik heb echt heel veel bewijs dat hij echt is zoals: Foto's, Live locatie, aderess, face time, gebeld… Hij woont 3 uur van mij vandaan. Ik vertrouw hem want ik ken hem al zo lang. Maar ik ben alsnog bang dat mijn moeder het niet accepteerd.. Wat denken jullie? Alsjeblieft help. Ik heb nog maar 4 dagen om mij voor te bereiden..

Hee @Weet_geen_naamxxx 

Ik kan wel snappen als je moeder het niet accepteert, want ze maakt natuurlijk zorgen over jou. Als je haar bewijst dat hij een goed betrouwbaar en een lieve jongen is dan weet ik zeker dat ze het accepteert. Je moeder wilt alleen de beste voor je:) Veel succes! Ik duim voor je dat het lukt!

Liefs x Banaantje <3


Hey

waarom wil je het haar vertellen? Als je het wilt vertellen doe het volgend je plan, als ze iets tegen je relatie heeft is dat haar probleem niet het joue. Ik wens je veel succes. Laat je weten hoe het ging?

groetjes Flamingo


Hey

waarom wil je het haar vertellen? Als je het wilt vertellen doe het volgend je plan, als ze iets tegen je relatie heeft is dat haar probleem niet het joue. Ik wens je veel succes. Laat je weten hoe het ging?

groetjes Flamingo

Ik wil het haar vertellen omdat ik hem wil gaan ontmoeten deze zomer… en we hebben al een plan gemaakt enzo die ik ook aan haar wil uitleggen en dan kan mijn moeder er naar kijken of het een goed idee is.


@flamingo Ik wil het haar vertellen omdat ik hem wil gaan ontmoeten deze zomer… en we hebben al een plan gemaakt enzo die ik ook aan haar wil uitleggen en dan kan mijn moeder er naar kijken of het een goed idee is.


Reageer