Heyy, ik heb een vraagje. Als je niet wil helpen snap ik dat, er zijn mensen met serieuzere problemen.
Ik was samen met een online vriend truth or dare aan het spelen. Hij vroeg hoe vaak ik ooit tegen hem gelogen had. De volgende ronde vroeg ik hetzelfde, ik was wel benieuwd. Hij zei dat hij 1x tegen me had gelogen, maar wist niet meer wanneer. Later wist hij het wel weer en zei dat als ik de waarheid weet, dat ik minder met hem omga. Hij zei ook dat hij het antwoord toch al wist. Ik vroeg: Antwoord? En hij zei 'shit’. Hij wist dat ik verliefd ben op iemand anders, dat zou volgens mijn theorie het antwoord zijn. Daarna zei hij dat als ik het wist dat alles slecht zou eindigen, ik vroeg wat slecht zou eindigen en hij antwoordde met ‘onze vriendschap’. Ik deed alsof ik niets doorhad en zei dat ik het dan ook niet wil weten. Dan zou het ongemakkelijk worden, als hij wist dat ik het wist. Het gaat er voor nu even om: Wat denken jullie? Oh en ik ging een keer slapen omdat ik moe was, dat zei ik ook. Hij zei: Trusten love you. Ik negeerde het en zei gewoon trusten. Toen zei hij dat ik inderdaad moe was, alsof ik te moe was dat de 'love you’ niet binnenkwam. Help aub!
Groetjess<33