Skip to main content

Help alsjeblieft!!!

Hey,

Ik praat al een paar weken met een online vriend (ik ben 15,hij 17, anyway) we praten all een paar weekjes over van alles maar ik krijg rare vibes van hem, een beetje creepy.

Hij heeft me met veek dingen geholpen en is heel erg aardig maar hij praat vaak in subtext i guess, bijvoorbeeld laatst zij hij dat hij met zn vriendin aan het praten was (was nooit eerder opgekomen) en de dag daarna zij hij dat ze geen koppel meer waren en dat hij all over haar was. Ik dacht, wat? Zo snel?

Toen vroeg hij mij of ik al een relatie had enzo en voelde me echt ongemakkelijk. Ook vandaag weer zij hij dat hij een goede dag had omdat zn vriendin zn beste vriendin werd omdat hij goede vibes van haar kreeg. Toen vroeg hij me of ik wilde weten welke vibes hij van me kreeg, en zij vervolgens dat ik aardig was enzo.

Dus heeft hij het over mij? Zie ik iets over het hoofd? Is hij gewoon aardig of is hij creepy?

Help 😭

Weetje Youdontknowmedude,

Misschien is het handig om een keertje in het echt aftespreken. Kijken of hij wel echt zo oud is en of hij misschien zich een beetje eng gaat gedragen. Zorg dan altijd dat er iemand op een afstandje toe kan kijken zodat het niet gevaarlijk kan worden.

Als hij zegt dat hij niet wil afspreken, moet je misschien kappen met het gesprek met hem.

 

Veel liefs,

1anoniempje1


@1anoniempje1@1anoniempje1 bedankt voor het reageren, aleen hij is niet uit Nederland dus dat is wel jammer :(


Oh, ja dat wordt lastig😭


Reageer