online verliefd?

  • 30 March 2023
  • 4 reacties
  • 86 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Hey hoi,

Ik wil even mijn verhaal delen dus hier komt het:

Ik ben biseksueel en ik had dus laatst een meisje op tiktok gezien die heel knap was. Toen had ik daarop gereageerd en kwamen in gesprek enzo. Nu heb ik haar snap! Alleen ik denk dus dat ik echt verliefd ben. Ik denk de hele dag aan haar en wil het liefste altijd bij haar zijn. Maar kun je wel verliefd zijn zonder dat je iemand in het echt hebt gezien?

We hebben regelmatig contact en ik heb laatst nog een tiktok gezien waarin ze zegt dat zij ook bi is! Dus ik heb misschien nog een kans :)

Ik weet niet wat ik moet doen want als ik vraag om een keertje te bellen zegt ze telkens dat ze niet weet wanneer :(

 


4 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Ik zou eerst maar wat irl meeten en elkaar goed leren kennen :),  online en lange afstand relaties klinken altijd wel leuk maar in werkelijkheid is het wel extreem vermoeiend en niet zo heel fijn yk 

Reputatie 7
Badge +7

Maar als ik vraag aan haar of we misschien een keer kunnen afspreken of bellen dan zegt ze dat ze niet weet wanneer. Dus dan weet ik het ook niet meer.

Maar thanks voor je antwoord over online relaties!

Reputatie 4
Badge +3

tja dat kan ook betekenen dat ze gwn niet wil , idrk . maar ik zou wel eerst meeten en bellen als t wel lukt . :))

Reputatie 1
Badge +3

Hey hoi,

Ik wil even mijn verhaal delen dus hier komt het:

Ik ben biseksueel en ik had dus laatst een meisje op tiktok gezien die heel knap was. Toen had ik daarop gereageerd en kwamen in gesprek enzo. Nu heb ik haar snap! Alleen ik denk dus dat ik echt verliefd ben. Ik denk de hele dag aan haar en wil het liefste altijd bij haar zijn. Maar kun je wel verliefd zijn zonder dat je iemand in het echt hebt gezien?

We hebben regelmatig contact en ik heb laatst nog een tiktok gezien waarin ze zegt dat zij ook bi is! Dus ik heb misschien nog een kans :)

Ik weet niet wat ik moet doen want als ik vraag om een keertje te bellen zegt ze telkens dat ze niet weet wanneer :(

 

Dat kan gewoon ik was ook verliefd online en heb nu al meer dan 3 maanden een relatie met die persoon 

Reageer