Skip to main content

hoihoi ik ben anoniempije en heb dus een dingetje. Ik ben 13 en game veel dus ik heb discord. ik zit teveel op discord en zo ken ik ook veel mensen. waaronder een jongen laten we hem jan noemen. wij kennen elkaar nu al meer dan een jaar en hebben elkaar inmiddels ook al gevoegd op snap en whatsapp. wij chatten elke dag minstens 3 uur dus je kan je misschien wel voorstellen dat we elkaar door en door kennen. hij is trouwens 15 bijna 16. wij kwamen erachter doormiddel van een spel dat we elkaar leuk vonden. wij hebben ook heel veel gemeen eigenlijk te eng maar oke. ik ben ook wel bijna elke avond aan het bellen met hem alleen willen we elkaar echt graag ontmoeten. zijn ouders weten van mij af en mijn ouders van hem. hartstikke gezellig eigenlijk. het enige probleem is dat we niet dicht bij elkaar wonen. eigenlijk alles behalve dat. 
is het leeftijdsverschil ook te groot volgens jullie of niet? We kunnen het ook super goed met elkaar vinden. eigenlijk echt geweldig 

dus hebben mensen tips want we kunnen wel naar elkaar toe komen in het weekend maar ja dat is weekend. laat het weten hoe jullie het zouden aanpakken🥰

Hii Anoniempije, 

 

Aller eerst hardstikke leuk dat jullie het zo gezellig hebben met elkaar. Persoonlijk vind ik het leeftijdsverschil niet te groot, maar wie ben ik om daar over te oordelen? Wellicht is het een verstandig idee om het hier met jullie ouders over te hebben, en de vragen hoe zij erin staan. 

 

Succes! 

 

Xoxoxo

Iertje10x


oke dankjewel 🙂


oke dankjewel 🙂

Heel erg graag gedaan! 

Als ik je nog eens ergens mee kan helpen dan weet je me te vinden. 

 

xoxoxo


Reageer