Vraag

online crush

  • 1 June 2023
  • 3 reacties
  • 39 Bekeken

Badge

Hoi

ik ben Yara, 17 jaar

ik heb dus begin dit jaar online een meisje uit Engeland ontmoet. Ik ben haar heel leuk gaan vinden en ik heb het idee alsof zij hetzelfde voelt. Al zou ik dan zeker weten of zij mij ook leuk vindt, ik weet niet of ik dit wel aan moet gaan. We hebben elkaar namelijk nog nooit ontmoet. Ze vertelde me laatst dat ze haar crush (die overigens anoniem is) de komende tijd nog de kans geeft om het te proberen, en anders ging ze wel proberen verder te gaan met haar leven. Met deze opmerking voelde ik een bepaald soort druk op me komen te liggen, ondanks dat ik niet zeker weet of dit ook echt naar mij bedoeld is.…. Het is wel een beetje vreemd om je crush anoniem te houden voor iemand die niemand uit je sociale omgeving kent, toch?

ik weet dus niet of Ik klaar ben om een relatie aan te gaan, maar ik wil de kans ook niet mislopen snap je? Ik vind haar namelijk echt heel heel leuk..

heeft iemand advies om wat ik moet doen met de situatie?

knuffels, Yara


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Tja, als jij er niet klaar voor bent zou ik het niet doen. Ik denk eigenlijk wel dat ze jou leuk vindt, ik bedoel. Zoals jij zegt. Waarom zou ze dat niet zeggen?

Ik vindt lange afstand relaties nooit echt een goed idee geweest want je ontmoet elkaar eigenlijk nooit echt echt yk?

Maar ja, tenslotte is het jou keuze en je lijkt me slimme dame, dus ik zou kiezen wat voor jezelf het beste lijkt.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi, 

Weten jullie van elkaar hoe je eruit ziet Zo ja, is het naar mijn mening geen enkel probleem. Heb ook zo’n relatie op mijn 13e gehad en dat was een vrij normale relatie, die zou niet veel anders gegaan zijn als we elkaar dagelijks oog in oog zagen, op fysieke contact na natuurlijk.  

Reputatie 2
Badge +1

Heeyy,

 

Ik heb een paar jaar geleden ook met een meisje gehad die ver woonde en dit was dus online. Ik was toen wat jonger en zij ook, dus vervoer enzo was toen een beetje moeilijk. Ik zou sowieso om duidelijkheid aan haar vragen, en als ze uiteindelijk toch voor jou zou willen gaan en jij haar echt leuk vind zou ik gewoon bespreken hoe jullie dat eventueel kunnen doen met het online daten en het meeten, sinds je 17 bent is het dus ook niet heel raar om de trein of vliegtuig naar Engeland te pakken(als je daar natuurlijk geld en toestemming voor hebt). Mijn afstandsrelatie ging gewoon goed, en het was ook een hele gezonde relatie verder, ook al zagen we elkaar bijna nooit. Als je hier toch moeite mee hebt denk ik dat je het beter gewoon kan laten gaan. Als je het nou wel wilt laten werken en zij wilt dat ook, zou ik wel overwegen eerst wat af te spreken om elkaar in het echt te ontmoeten voordat jullie het officieel maken, want misschien klikt het toch anders irl. Zo kunnen jullie ook gelijk de mogelijkheden bespreken hoe jullie dat kunnen doen en dan kijken of dat ook soepeltjes gaat.

Reageer