Vraag

online crush

  • 31 August 2022
  • 3 reacties
  • 46 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

okey dus ik weet het online crush hebben is niet goed want stel je voor de persoon achter het scherm is niet echt etc etc, Maar ik heb dus een online crush op iemand alleen we hebben nog geen selfies uit gewisseld dus ik heb geen idee hoe hij er uit ziet. Ik ben aangetrokken tot zijn innerlijk alleen ben ik bang dat ik niet aangetrokken zal zijn tot zijn uiterlijk of dat hij mij toch niet zie zitten vanwege hoe ik er uit zie. Heeft iemand anders dit ook gehad en wilt zijn/haar/hun expercience delen? ik weet niet zo goed want ik met deze post wil bereiken ik moest het gwn ff kwijt


3 reacties

oh het was niet de bedoeling dat het een vraag zou zijn, moest een gesprek zijn en ik kan het niet bewerken

 

Badge

ik heb precies hetzelfde maar ik heb met iemand via een game dus je moet gw om social media vragen en als diegene dat niet heeft dan moet je gw vragen waarom en als het niet mag van de ouders dan gaat het niet 

Had ik ook een tijdje geleden maar dat waaide vanzelf weer over (misschien wel omdat ze aan de andere kant van de wereld woonde). Als je denkt dat jullie wel compitabel zijn (en er niet een groot leeftijdsverschil of afstand tussen jullie ligt) dan zou ik inderdaad sm uitwisselen zoals hierboven al is genoemd door @kevin_dragonfly 

Reageer