Skip to main content
Vraag

ongestelde vriendin HELP

• June 23, 2025
  • 8 reacties
  • 307 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi Ik ben een jongen van 15 en heb een vriendin van 15 we hebben nu 4 maanden en ze vertelde vandaag dat ze ongesteld is. Nu wil ik haar heel graag helpen ,omdat ik heb gehoord dat die periode echt rot is. Dat heb ik haar ook verteld. Nu heb ik geen idee wat ik moet doen ik wil helpen maar ook niet ongemakkelijk maken. IkΒ heb gewoon echt geen idee. Hebben jullie hier tips en dingen die ik moet weten of doen?

8 reacties

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • June 24, 2025

Hoi hoi, gewoon lief voor haar zijn, vraag of je iets kunt doen. En verder eigenlijk er juist geen bijzonderheid van maken. Het hoort erbij en is vervelend voor haar maar maak het niet te groot of bijzonder. Dan geef je namelijk misschien het gevoel dat je het raar of zielig vind. Ze geeft het vast wel aan in hoeverre je iets kunt doen. En een klein gebaar als een lekker ijsje of even je hand zachtjes op haar buik leggen (vind mijn vriendin dan fijn). Maar, wel eerst vragen want misschien wil ze dat nou juist niet! πŸ˜‰ Kortom, wees gewoon zoals je bent en vraag of je ergens rekening mee moet houden en iets kunt doen. Komt goed en ik vind het trouwens lief dat je dit vraagt.Β 

Groetjes liefs Tartan XΒ 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 24, 2025

Heel erg bedankt Tartan X ik probeer het er ook niet over te hebben en ik zal zeker eerst vragen voor ik iets doe

Β 

• June 26, 2025

Hallo,

Als ik vertel tegen iemand dat ik ongesteld ben (en meestal is mijn vader dan de enige die dat te weten komt) dan vind ik het het fijnst als je er voor de rest gewoon geen aandacht aan besteed. Gewoon geen aandacht aan besteden, maar er gewoon rekening mee houden. Dat is ten minste mijn doel als ik vertel dat het weer zover is. Je kunt dan namelijk nogal snel geprikkeld raken en als iemand dat dan tegen je zegt, dan is dat eigenlijk een soort van hint om een beetje voorzichtig te zijn.

Groetjes!

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 27, 2025

Ok dankjewel voor de info ik zal er zeker aan denken als ze get weer zegt echt heel erg bedankt natuurlijk_roodharige

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • July 21, 2025

Gewoon voor je meisje er zijn .

Vraag soms of ze een warme kruik wil .

En kijk wat ze fijn vind.Β 

Maar het belangrijkste is er gewoon zijn voor haarΒ 

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • July 22, 2025

Vraag soms of ze een warme kruik wil .

Β 

Dit is wel heel lief!! 😊 😍

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • July 23, 2025

Wees lief voor haar en je kan ook voor haar een warme kruik maken zodat (als ze last heeft van krampen) dat ze die dan op haar buik kan doen zodat de krampen wat minder worden en haal haar favoriete snacks en kijk een film of iets samen

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • July 31, 2025

ik zou haar extra verwennen, met veel knuffels en chocola. maar voornamelijk lusteren naar wat zij fijn vind. als ze veel krampen heeft vind ze knuffels misschien niet fijn. ook kan een warme kruik of dekentje helpen