Skip to main content
Ik ben laatst soort van afgewezen door iemand die ik leuk vind. Ze zij dat ze het niet zeker wist. Een vriend zei tegen mij dat zij zei dat ik meer met haar zou moeten communiceren. Het enige is dat ik het niet echt durf om met haar te praten. Zij zei dat zij het niet ongemakkelijk vindt. Maar ik vind het altijd een beetje ongemakkelijk als er enig contact is. Dus mijn vraag is hoe kan ik meer met haar praten en waar zou ik over moeten praten?
Eyyyy

Redelijk ervaren kind hier👍🏻

(niet dat ik ooit niet single was maar he)

Anyways

Ik voel anderen hun emoties stress, argresie, blijdschap... En dus liefde....

Als een jongen mij leuk vind weet ik dat zegmaar meteen. Vaak vind ik die jongen na een tijdje ook wel leuk ni altijd heur.

Anyways dat is mijn ervaring dus haha

Ik heb last van philophobia... Angst voor liefde... Bij mij voral angs voor relaties in die zin.

Maar oke.

Eff kort verhaal wand elke situatie is anders dus eff mijne...

Oké he een kind in mijn klas is bi? Denk ik eerst zij die gay en toen bi en nu ben ik in verwarring anyway. Ik zie hem als vriend. Maar ik krijg van hem liefdes gevoelens over (die zijn van hem ik voel het aleen) en nu ben ik verward met mijn gevoelens ja.... Goed he😂 ik zie hem voornamelijk als vriend maar dan knuffeltje ie mij en is ie alll touchy en dan twijfel ik. Anyways als ik hem 100% leuk vond zou ik alsnog geen relatie willen door philophobia. Maar als ik dat nou niet hat (wat ik niet echt kan voorstellen maar ik doe toch een poging) zou ik wilen dat ie bij mij kwam in de aula en dingen over mij aan mij vroeg (dat deed mijn voorge crush erg goed dingen aan mij vraagen over mij... Hij vind mij ook leuk... Maar nooit geconfeced... Door angst yay...) anyways gewoon praaten en zo

Ja lang verhaal voor jan Piet snot maar oke...

Anyways praaten is moeilijk ja maar gewoon dingen vraagen als hobbies en daar verder op vraagen. En een beetje skins hip (aanraken) hier en daar is best wel ene must😅 gewoon ''perongelijk'' schouders tegen elkaar of knieën enzo. Of je hand op der schouder leggen die kleine dingen die gewoon als vrienden prima kunne maar toch net wat meer kunne doen 😂

Nou dagies eyyyy

Reageer