Skip to main content

Okay een jaar geleden heb ik hier dus ook al een topic over gemaakt alleen toen was het net uit gegaan voordat we weer naar school gingen 

 

maar nu heb ik dus weer met die jongen en ja we hebben vandaag een relatie gekregen alleen op school praten we niet echt dus wat moet ik morgen doen?? Moet ik naast hem gaan zitten?? Uit zichzelf praat hij niet echt.. wat moet ik hier aan doen? Moet ik morgen helemaal verliefd tegen hem gaan doen of moet ik me tegen houden? Want hij doet dat wss ook niet 

 

Alvast bedankt voor jullie hulp!!

Heey,

ik weet niet precies wat je situatie is, maar ik heb bijna 2 jaar een relatie gehad met een jongen uit mn klas (het was toen voornamelijk thuis onderwijs dus we hadden weinig les samen) maar op school was het net alsof we elkaar niet kenden of zo. Ik vond het een beetje awkward dus heb ik het na lang wikken en wegen uitgemaakt, nu zijn we gewoon weer soort van vrienden en is het eigenlijk een stuk minder awkward. 
ik zeg niet dat je het uit moet maken, maar als je er ongelukkig van word dat je op school genegeerd word is dat natuurlijk wel een optie. 
je zou het er ook met hem over kunnen hebben, misschien weet hij het ook niet zo goed en kan je het makkelijk oplossen door er over te praten.

groetjes,

kwakend1tje


Heey,

ik weet niet precies wat je situatie is, maar ik heb bijna 2 jaar een relatie gehad met een jongen uit mn klas (het was toen voornamelijk thuis onderwijs dus we hadden weinig les samen) maar op school was het net alsof we elkaar niet kenden of zo. Ik vond het een beetje awkward dus heb ik het na lang wikken en wegen uitgemaakt, nu zijn we gewoon weer soort van vrienden en is het eigenlijk een stuk minder awkward. 
ik zeg niet dat je het uit moet maken, maar als je er ongelukkig van word dat je op school genegeerd word is dat natuurlijk wel een optie. 
je zou het er ook met hem over kunnen hebben, misschien weet hij het ook niet zo goed en kan je het makkelijk oplossen door er over te praten.

groetjes,

kwakend1tje

Heey

nee hij negeert me gelukkig niet maar hij is denk ik gewoon een beetje verlegen maar dat is gewoon een kwestie van elkaar beter leren kennen 

 

dankjewel voor je reactie 😊 

 

groetjes Naomi


Hoi heeft hij hobbys waar je ook interesse in hebt ? Of gespreks onderwerpen waardoor hij een beetje “los “komt ? Want misschien vind ie het nog spannend allemaal en weet hij niet precies hoe hij moet doen/zijn.   Wij jongens zijn soms ook 1 boel onzekerheid ;:wink:

Grtz liefs Julian X


Hoi heeft hij hobbys waar je ook interesse in hebt ? Of gespreks onderwerpen waardoor hij een beetje “los “komt ? Want misschien vind ie het nog spannend allemaal en weet hij niet precies hoe hij moet doen/zijn.   Wij jongens zijn soms ook 1 boel onzekerheid ;:wink:

Grtz liefs Julian X

Nee we hebben niet echt dezelfde interesses hij is alleen maar geobsedeerd met voetbal maar we hebben wel andere dingen waar we over kunnen praten! 
 

dankjewel voor de tips Julian! 
 

groetjes Naomi😊


Reageer