Skip to main content

Ik probeer het nog een keertje misschien hebben meer mensen tips voor mij (bij mijn vorige topic maar 1)

 

Ik heb afgelopen week een meisje bij mn werk gevraagd om contact te hebben, want ze zag er goed en gezellig uit. Nu is het dus zo dat ik het in een winkel heb gevraagd want er was geen andere mogelijkheid. Maar de situatie was vrij ongemakkelijk want toen ik het vroeg stond er niemand bij en letterlijk 5 seconde later stonden er allemaal mensen ze heeft uiteindelijk gezegd dat ze een vriendje heeft, alleen geloof ik er niks van ze was zo verbaasd en ze leek blij dat ik het vroeg en ze zei met moeite dat ze een vriendje had. Zou ze dit hebben gezegd omdat er zo veel mensen ineens bij waren? Ten tweede heb ik afgelopen vrijdag bij haar aan de kassa afgerekend maar keek ze me aan en zei ze direct "Heyyy" ik heb natuurlijk gereageerd maar verder heb ik niet veel gezegd omdat er bekenden bij waren en ik wilde niet weer die ongemakkelijkheid.
En vrijdag werkt ze weer en kan ik langs gaan om iets te zeggen of iets dergelijks heeft u een idee wat ik zou kunnen zeggen of doen?

heyyy,

 

Wat je zou kunnen proberen is op een rustig moment wanneer er niet veel of geen anderen in de buurt zijn haar te vragen of ze nou al een vriendje had. Als ze die al heeft is het jammer voor jou, maar je moet geen andere relaties kapot gaan maken. Dat moet je niet doen. Als ze nog geen vriendje heb kan jij kans maken. Dus ga dan door en vraag of ze na het werk even wil chillen of een keer wat leuks wil doen. 

Vraag het haar gewoon en zet door. Maar respecteer haar ook!

 


Ik ga het morgen proberen bedankt alvast!


Als ze geen relatie wil hou je er misschien in ieder geval nog een mooie vriendschap aan over! 


Reageer