Vraag

onduidelijke jongen

  • 23 June 2020
  • 3 reacties
  • 204 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi hoi, ik heb gisteravond afgesproken met een een jongen die ik 2 dagen ken via yubo haha. Hij woonde bij mij in de buurt en hij wou heel graag afspreken en hij zei elke keer dat die wou knuffelen enzo. Dus toen hebben we afgesproken in het park bij mij in de buurt en hij deed echt akward in het begin maar later zei die dat die socially akward is ofzo idk haha. Maar daarna werd het eigenlijk beetje geil want toen heeft die me paar keer hard gespankt haha (wou ik) en toen heb k een kusje op zn dick gegeven over zn broek heen en daarna zei die dat die een stijve had dus toen heb k een paar keer met mn hand in zn lul geknepen over zn broek heen. Later die avond heeft hij ook nog een paar dickpics gestuurd en ik ook een paar dingen. Maar ik snapte het niet echt eigenlijk want hij zei later tijdens het afspraakje dat die niet opzoek is naar een relatie. En als ik hem een knuffel wou geven duwde die me weg na een paar seconde of hij knuffelde niet echt terug terwijl hij van tevoren zei dat die wou knuffelen. Kan het dan aan mij liggen?? Dat die mij toch niet leuk vind ofzo? Maar hij wil wel nog een keer afspreken en hij doet wel geile dingen enzo dus kan iemand me alsjeblieft uitleggen wat hier gaande is hahah?! En super bedankt als je mn hele verhaal heb gelezen! ❤️


3 reacties

Hij gebruikt je voor dingen,heb hetzelfde 

Hmm, ik lees dus de volgende dingen:

  • Hij wil geen “romantische” dingen doen, zoals knuffelen e.d.
  • Hij vindt het geen probleem om naaktfoto's te sturen en te ontvangen
  • Hij  wilt wel “geile” dingen doen
  • Hij wilt alleen afspreken als jullie weer “geile” dingen doen.

Ik ben niet goed in wiskunde, maar dit sommetje kan ik wel oplossen.
Evenals de gebruiker voor mij, denk ik dat hij inderdaad niet echt uit is op een relatie met jou.
Ik denk ook niet dat het hem echt uit zal maken dat jij het bent en niet een ander.
Hij lijkt er gewoon uit te zijn op seks.
Dat is op zich niet zo heel gek, als we kijken naar het online platform Yubo.
Een relatie zul je niet na twee dagen moeten verwachten, zeker niet bij mensen die je online hebt leren kennen.

Hmm, ik lees dus de volgende dingen:

  • Hij wil geen “romantische” dingen doen, zoals knuffelen e.d.
  • Hij vindt het geen probleem om naaktfoto's te sturen en te ontvangen
  • Hij  wilt wel “geile” dingen doen
  • Hij wilt alleen afspreken als jullie weer “geile” dingen doen.

Ik ben niet goed in wiskunde, maar dit sommetje kan ik wel oplossen.
Evenals de gebruiker voor mij, denk ik dat hij inderdaad niet echt uit is op een relatie met jou.
Ik denk ook niet dat het hem echt uit zal maken dat jij het bent en niet een ander.
Hij lijkt er gewoon uit te zijn op seks.
Dat is op zich niet zo heel gek, als we kijken naar het online platform Yubo.
Een relatie zul je niet na twee dagen moeten verwachten, zeker niet bij mensen die je online hebt leren kennen.

Hij zei eerst elke keer juist wel dat die wil knuffelen. En hij begon niet echt met het geilen 🤷🏼‍♀️
 

Reageer