Vraag

OMG! ik heb voor het eerst verkering! en nu?

  • 18 November 2020
  • 4 reacties
  • 267 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heey!

 

Ik heb dus nu een vriendje en ben al ontgroend. Ik wil graag meer. Hij vm ook. Ik vindt het alleen wel zoooooooooooooooooooooo eng en spannend enzo. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Met voorspel enzo en verleiden. Ik ben echt bang, maar wil het wel… We hebben 2 maanden samen nu.

 

Kan IEMAND me helpen 


4 reacties

Heyy

Praat eens met hem over deze seksuele verlangens. Dan zal het waarschijnlijk sneller duidelijk worden, of hij het ook ziet zitten of niet. Als je dit niet ziet zitten kun je ook eens een beetje stoeien, dan kom je weleens aan plekken waar je anders niet komt. Dan kun je, zogezegd per toeval in de streek rond z’n piemel komen, snapje? Dan zie je hoe hij reageert, en komt er misschien wel meer van. Je kunt ook als jullie samen zijn het gewoon vragen, heb je zin in seks ofzo, dan weet je het ook.  Je ziet wel wat je doet!

Groetjs

 

Tnxxx <3

Hey,

Spanned allemaal, dat nieuwe he! Maar ook heel leuk!

Praat is met hem, over jullie ideeën op seksueel gebied. Na jullie verlangens, en hoe je hoopt dat iets gaat. Waarschijnlijk word het voor jouw dan duidelijk of hij ook interesse heeft in seksueel contact. Als je dit weet, ben je zeker van je zaak. Jullie willen allebei 'op onderzoek' uit en iets nieuws ontdekken. Bouw alles rustig op, je kan het doen door te knuffelen en hem aanraken in zijn 'intieme zone' dus bij de penis. Maar wees niet te enthousiast, leg bijvoorbeeld alleen eerst je hand er op. En kijk hoe hij reageert, merk je dat hij het oké vind? Kan je er overheen gaan wrijven en misschien zelf in gaan knijpen, zoen hem tegelijkertijd, om het minder ongemakkelijk te maken.. De rest komt vanzelf. En onthoud.. De 1e x is nooit perfect! 

Reputatie 6
Badge +7

Je kunt zeggen dat je iets leuks weet. Je gaat met hem praten over sex, en bv fantasiën beschrijven… maar in een situatie waar jullie niks kunnen doen.    Het kan via chat maar ook gewoon met praten, maar dan in een beetje openbare ruimte waar je dus niks kan doen - of thuis een half uur voor etenstijd, zodat je te weinig tijd hetbt. 

Juist dat je niks kan maar dat je meer wilt, dat maakt het heel spannend.

 

Reageer