Vraag

OMG hij blijft maar kijken, is hij op mij?

  • 14 March 2024
  • 10 reacties
  • 139 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

HEEY:)

Ik ben L en er is dus een jongen in mijn klas die echt gwn zo vaak naar me kijkt en dan ook een soort van lacht?! Hij doet ook veel aardiger tegen mij dan tegen andere meiden. Ik ben vlgm het enige meisje met wie hij praat. Maar we hadden vndg les en ik praatte dus met mn vriendinnen. Hij met zn vrienden. Maar ondertussen zaten we de hele tijd naar elkaar te kijken. IEHH Hij is zoooo knap en aardig! Bij letterlijk alles wat ik doe kijkt ie. Ook als ik bijv iets opschrijf of op mn laptop zit kijkt hij! Dus op mn laptop:)

 

Is hij op mij?? Want ik snap t echt nie  meer.

 

Tekst aangepast n.a.v forumregel 3: 

3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Zorg ervoor dat je anoniem bent op het forum, zodat anderen jou niet herkennen. Dus:

  • Geef alleen je gebruikersnaam, niet je echte naam.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @anonymoeees 

Ik weet vrijwel (bijna) 100% zeker dat het wederzijds is. Je kan met hem gaan praten en je gevoelens vertellen. Nogmaals ik denk dat het raak is!

Succes!

Reputatie 6
Badge +2

Ik ben het eens met @ItzJustin .

Reputatie 3
Badge +1

Hee @ItzJustin hoe zou ik dit moeten vertellen?

Want ik praat niet echt veel met m en we appen ook niet.

helpp:)

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @anonymoeees 

Heel simpel, loop naar hem toe in de pauze ofzo en zegt dit: “Ik vind je leuk”

Lastiger hoeft het echt niet hoor😃

Dan volgt er automatisch wel een gesprek, laat het lekker zijn gang gaan.

Succes, en ik ben trouwens heel benieuwd hoe het gaat dus kom er zeker op terug pls!!

Reputatie 3
Badge +1

Hee @ItzJustin 

Hij zit eig altijd met zn vrienden en ik weet echt niet wat ik nu moet doen..

heb je nog andere tips?

Reputatie 3
Badge +1

Hee! @ItzJustin 

Zou ik het ook op een andere manier kunnen doen?

Of kunnen wachten ofz?

Badge

Hey anomymoeees,

Kan bijna niet anders dan dat hij ook een crush op jouw heeft:) Zelf heb ik ook een crush en dit is echt wat ik ook (probeer te ) doe(n). 

Als tip zou ik je willen meegeven hem toe te voegen op snap. Het voordeel daarvan is dat als je eenmaal een streak hebt, het voor hem ook lastiger is niets terug te sturen. Als je z’n snap al kan vinden is het mooi, anders een keertje casual vragen of kijken of je z’n snap via een vriend kunt krijgen.  

Je zou dan een keertje zomaar kunnen vragen in een foto of via de chat hoe het gaat oid, de kans is groot dat hij dan wat terugstuurt. Als hij dan hetzelfde terugvraagt kan je zeggen dat het goed gaat met bijvoorbeeld wat je die middag gaat doen, heeft hij ook weer iets om op te reageren:) Als hij je echt leuk vindt zal hij waarschijnlijk het gesprek zo lang mogelijk door willen laten gaan.

Heel veel succes!

Mvg

 

Reputatie 3
Badge +1

Hee!

@Compasss10 

Hij heeft wel snap mr hij gebruikt t niet

Ik weet echt niet meer wat ik moet doen!

HELPPP

mvg

Badge

Wellicht als jij hem iets stuurt wel:) 

Anders interesse terug tonen, als hij naar je kijkt terugkijken zegmaar. Een keertje in de pauze bij hem gaan staan of tussen de lessen door een praatje maken. 

Heeft hij wel whatsapp? Wellicht daar proberen contact te maken?

Ik hoor het wel:)

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @anonymoeees 

Sorry je hebt me getagd maar ik heb niet meer gereageerd, aangezien je er nog wel bent..

Nee, er zijn eigenlijk geen andere opties, kijk face-to-face vragen is altijd het beste & leukste maar ook meest spannendste.

Probeer het gewoon, ondanks dat zijn vrienden bij hen zijn, je kan wachten.. maar ja.. dan kom je niet echt veel verder.

Kijk wat zelf fijn voor je is, maar aangezien is het waarschijnlijk voor jullie beide raak is, is de kans groot dat het goed komt

Grt ItzJustin

Reageer