obsessieve ex

  • 31 July 2023
  • 2 reacties
  • 37 Bekeken

Badge

ik heb dus een tijdje een hele jaloerse vriend gehad. ik mocht sommige dingen niet doen van hem, anders deed hij vervelend tegen me. nu is het uit en laat ie me maar niet met rust. ik zit bij de jongerenraad van de kindertelefoon, en hij heeft zich ook ingeschreven en is ook echt binnengekomen. ik wil zelf niet stoppen met de jongerenraad, ik vind het super leuk om te doen, maar ik wil hem daar niet zien aangezien ik redelijk bang ben voor hem. ik vind het echt totaal geen fijn idee dat hij daar ook is. Wat kan ik doen?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Met hem erover praten en zeggen dat hij moet stoppen met vervelend doen 

Reputatie 5
Badge +5

Hallo @anna.angel 

 

Als ik het zo hoor is het een jaloerze jongen die niet kan loslaten. Hij is obesief over je omdat ie je niet wou kwijtraken. Daarom mocht je bepaalde dingen niet doen van hem. Nu dat hij je toch is kwijtgeraakt probeert ie zoveel mogelijk bij je te zijn om te hopen dat je bijdraait.

 

Zeg het gewoon duidelijk tegen hem en blokkeer hem dan op alles. 0 contact online en nergens meer op reageren. Ook in het openbaar moet je hem face to face gewoon negeren. Hij moet het loslaten. Door dit te doen help je hem en daarmee jezelf.

Reageer